Gå til innhold

lilii søkes !!! =)


◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███►

Anbefalte innlegg

Hei på du ;)

 

Går det bra med deg da? Det er meg-som tidligere hadde ^^Yildiz^^ som nick-vi som hadde lik IKM dag forrige mnd vet du!

 

Sliter du fortsatt på jobb,eller har du kanskje endelig fått sommerferie ..? Her i gården nyter jeg sola på veranda & venter på EL som er i disse dager engang,ca 20-21/22.Min 1 offisielle pp -gleder meg!!!!! Når foresten har du EL?

 

KleM Fra meg :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!! Så koselig å høre fra deg!

 

Pussig, tenkte akkurat på at det var lenge siden jeg hadde sett nick'et ditt da jeg så innlegget her :o)

 

Jeg har det bra vettu, snart ferie nå - bare en arbeidsuke igjen! Du har vært heldig med været hittil i ferien din da, håper det holder seg sånn litt utover i august også! Vært på noen lengre utflukter da??

 

Jeg er også på jakt etter EL, tror den er på man-tirs-onsdag en gang. Har nå begynt prøvingen iallfall! Litt mer enn annenhver dag akkurat nå :) Og det er jo greit! Tenkte jeg skulle kjøpe slimløsende hostesaft i morgen og teste ut det denne pp! Så får vi se; gøy om den sitter for oss begge i begynnelsen av august!

 

Tida fra TR til EL går superfort hver gang syns jeg. Fint med kort syklus! Grattis med din første offisielle pp, forresten!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du svarte også da =)))

 

Ja,har ikke vært her så mye i det siste-deilig vær ute+at vi har hatt masse besøk av familien!Så har vært "husmor" i 1uke kan du si :)

 

Har vært superheldig med været ja-og den skal holde helt til torsdag ivertfall-yippi =) hihi*Men jeg har bare strandet & lata meg på veranda-& tatt en svipptur innom sverige å handlet da offcourse ;) enn du-nytet sola no enda?

 

Ser du har EL før meg denne uken-det betyr også at du har IKM 2-3 dager før meg.Men håper vi følger opp hverandre anyway-og at det blir en aprilbaby vpå oss begge!!!Foresten-hostesaft skal jo gi deg ELslim i bøttevis-så er nok lurt av deg.Si fra om det funka isåfall :)

 

Vi kommer til å trene på senga (hehe) fra idag (mandag) av tenker jeg-best om soldatene ligger å venter på egget-er det ikke slik det er?!?

 

Og du...-takk for gratulasjonen,håper vi kan gratulere hverandre med noe helt magisk neste mnd***

 

¤¤¤ønsker deg masse masse *lykketil* i disse EL dager lilii¤¤¤

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Oslojente!

 

Alt fortsatt bra? Nå ar jeg snart ferie - fra i morgen!!! :o) Skal bli godt!

 

Har blitt litt lite prøving nå pga nattvakter og sliten samboer (!), så jeg har ikke store forhåpninger denne pp.. Glemteå kjøpe hostesaft gjorde jeg og.. så det får vi evt prøve i august! Men; det er alltid håp fram til tanta banker på døren!

 

Enn du; har du truffet EL?

 

Har blitt lite sol i det siste pga mye jobbing, er en bleikfisk om dagen. Men det skal gjøres noe med fom i morra! Hva jobber du med forresten?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei =)

 

Alt supert her vet du-særlig da EL straks er her ! takk for at du spør :)

og med deg da lilii? Deilig at du endelig får nyte ferien!

 

Jeg hadde EL seket igår natt+idag,så da har jeg nok EL imorgen eller senest på fredag-akkurat som jeg hadde regna ut.vi har kost oss fra søndagen,& kommer nok til å fortsette med det ut uka,så tror nok det får holde eller hva...?

 

Så dere har ikke hatt mulighet til å prøve dere da..-i hele tatt? og jeg som hadde gleda meg til at vi skulle følge opp hverandre :( snufs*

men kanskje det at du glemte hostesafta var et tegn..=) At du har en spire nå allerede,å trenger da ikke den saften :)))! ^^åh,hadde jo vært så kossss da^^

 

Jeg jobber på danskebåten-men har tatt meg langfri nå,for ellers så hadde vi aldri klart a lage bebis.når jeg jobbet hadde han fri & motsatt hehe..så..nå er vi her 1pp.Håper så inderlig det klaffer fort.

 

*håpermassefoross*

 

KleM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, vi har prøvd litt.. Men jeg kunne nok tenkt meg å prøvd mer, men sambo var ikke helt med i går. Går det så går det - hadde vært supert om jeg ubevisst visste at hostesaft var overflødig da; Det var en super tanke!!!

 

Tror jeg hadde EL i går, hadde EL-slim søn-man-i går- og i dag; men er litt usikker siden tempingen min blir litt rar av nattvakter og sånn akkurat nå. FertilityFriend har lagt inn EL på syklusdag 10 for meg, men tror den vil flytte seg noen dager fram når jeg kommer over nattvaktene og får lagt inn normal temp igjen. Litt kort syklus da, ja :o)

 

Du kan forresten se charten min her: http://www.fertilityfriend.com/home/lilii

 

Krysser fingrene for at det klaffer for deg iallfall, og vi får følge hverandre uansett da! Koselig å "kjenne" noen her inne! Håper det klaffer fort for deg, når du har tatt langfri fra jobb og alt! Har du vært gravid før da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,vi får håpe soldatene til din kjære er raske =) *tenkepositivt*

Får håpe du har hatt en fin start på sommerferien din!

 

Jeg tok foresten en EL test idag,men den viste negativ.hmm..merkelig da.men kan hende jeg får positiv imorgen-hvem vet..men føler jeg ikke helt kan stole på de.har du noen erfaring der?

 

Og ja,har vært gravid før-1år siden nå snart.Venta tvillinger,men måtte ta abort..var tvungen til det-laaang historie :(

Hva med deg?

 

og du..-klart vi skal følge opp hverandre-er godt å ha en som man "kjenner" slik du sa ;) men lilii-tror det er en anen her som har helt lik nick som deg-bare forskjellig pp..forvirrende!!!

 

^^nyt dagene frem til IKM^^ hvis det er mulig da hehe..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg nyte dagene ja, drar nemlig på ferie i natt :) Så da blir jeg borte fra BIM noen uker. Skal bare leve livet, ikke tempe eller tenke så mye på IKM osv.. Så får vi se i starten av august!

 

Har ikke vært gravid før, nei.. Kjedelig at du måtte ta abort da; men da vet du da iallfall at du kan bli gravid!

 

EL-tester har jeg aldri prøvd, så har dessverre ikke noe råd.. Men, den blir sikkert positiv for deg en av de nærmeste dagene! Hadde vært så gøy om det klaffet for oss begge snart. Men; Jeg skal prøve å ikke være utålmodig og klage, det er jo mange som har prøvd mye lenger enn oss her inne.

 

hmm - får kalle meg den "Ekte" lilii, kanskje??? skal tenke på det til jeg kommer tilbake!

 

Lykke til med prøvingen og ha en fortsatt god sommer! Kommer nok til å rope på deg om noen uker for å høre hvordan det har gått med kosen!

 

Optimistisk klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...