Gå til innhold

Hei Lengter!!!!


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Har byttet nick fra Casper*storebror? til *BabyCakes*.

 

Sånn at du vet det=o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ahaa! heeei! koselig å høre fra deg.....

lurte litt på hvem du var ;)

alt bra... overtalt samboeren da? eller fått lurt deg til litt sex, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... tenkte jeg skulle overtale sambo etterpå.. Må da løsrive meg fra BIM først=o) Jeg har svart på SEX spm ditt=o) Får håpe det er riktig. det er hvertfall det jeg har "hørt" her inne.=o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, jeg så det... sikkert riktig, kan jo bli litt slitsomt å ha sex hver dag uansett... pleier jo ikke det da.... hehe! lykke til ikveld :)

jeg skal logge meg av snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal logge meg av nå. Sambo laster ned fra nette og det går så sinnsykt sakte for meg her.=o)

Men vi sees vel i morra

Natta!=o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei... det ser sånn ut bare...=o)

Da fikk jeg meg noe i går jeg... Bare såååååå happy nå...Thihiii... Litt mer info en du trengte kanskje=o)hehe

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi! så bra, grattulerer! absolutt ikke mere inf enn jeg trengte.... vil vite alt!!! hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte meg det...=o)

Har snakket litt med sambo også da... Det går hvis ikke min vei.... ikke ennå... Vi har blitt enig om å vente til jeg var ferdig med studiene.=o(

Så da må jeg skyndt meg..

 

Får vel liste meg ut her ifra da... men vil ikke for det er så koselig her, og fint å hjelpe andre...=o)

 

Vil ha nåååååå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope....

Så nå sitter jeg her å skriver for harde livet å bli ferdig med Generell studiekompetanse, sånn at jeg kan søke meg på sykepleier, sånn igjen å kunne søke på enten Barnepleier eller Jordmor. Så om 4-5 år så blir det en til=o(

 

Håper jeg kan overtale litt ned på tiden... Kanskje etter sykepleier utdanningen. Jeg får vel når dere starter på nr 2 eller 3. Kommer ann på hvor mange dere vil ha=o)

 

Skikkelig ned tur det der altså.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff ja det var jo ikke morsomt.... :( 4-5 år... :( du får glede deg med den du har... og håpe at sambo får lyst på en til snart.... stå på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Koser mye med gutten min... Ååå, som jeg savner han... Har har vært borte hos mormor i hele 2 dager.hehehe=o) og så er det en HEL uke til han kommer hjem....Bare litt knyttet.

 

Så hvis du ikke har noe imot at jeg kommer innom en gang i blant å hilser på=o) hadde vært flott.

 

Kanskje jeg kan få litt hjelp en gang kanskje også...Tihii=o)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart du må komme inom! jeg kommertil å savne deg jo! snuuuffs!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men så flott da.... Kommer til å savne deg også... Endelig hadde fått noen å snakke med her.=o)

 

Det er skiit vankelig med skole altså...=o(

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er ikke lett... har akkurat gått på skole selv... men det er verdt det når man er ferdig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant.... Akkurat nå så holder jeg på med Samfunnslære... det er bare så gørr. Gleder meg til å gyve løs på matten... Utrolig nok så syns jeg det er morsomt. hehehe... Litt snåål.... neeei....=o)

 

Når har du IKM igjen??

Husker ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ...Nå krysser jeg for harde livet her...Hehehe=o)

Noen symptomer??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vonde puper... sur og grinete.... sipper og gråter for alt..... men er jo vanlige mens symptomer det da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke si at jeg føler meg gravid nei... (ikke det at jeg vet hvordan det føles) vanlige mensen symptomer egentlig..... men man vet jo aldri nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Skal du teste i morra eller vente en uke eller noe???

ER litt spent jeg altså.=o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...