Gå til innhold

10 august....


Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skal jeg ta ut spiralen! :-) Gleder meg! Måtte bare si det til noen... (håper ingen jeg kjenners popper innom her nå... hehe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! :-D Vi kommer nok ikke til å stresse, men sexen blir vel litt oftere enn vanlig... hehe... Men Nikko klaffa det på første forsøk etter en eggløsningskur... Han ble unfanget under en urinveisinfeksjon... :-) Jeg håper vi slipper å prøve like lenge som andre her inne! Føler frustrasjonen og fortvilelsen der!

 

 

Du er prøver du også, emblamamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo vært sammen på dib... Har du mange barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et barn fra før, hun er 11 mnd, blir 1 år den 11.august :o)

Hvor gammel er Nikko da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi :o) så morro da! Gratulerer med 1åringen ;o) Hadde dere selskap for han idag? Fikk han mye fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde 25 personer i går... Han fikk bla 5000 kr av oldemor, reimadress og sovepose fra mine foreldre, heisekran, regntøy, klær og maaaasse leker! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en perfekt bursdag ;o) Bakte du kaker selv? Evt hvor mange? Og hadde dere bare kaker? Må spørre ut litt, for jeg nærmer jo meg dagen selv snart....hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bakte en egen liten kake til han som han kunne få klæsje med, en stor bløtkake til voksne med bilde av han på (www.hjemmebakeriet.no) pyntet kakene selv men bestilte bildet på marsipan fra et bakeriet, brownies og iskake (stappa 3 liter is i en litt artig cacasform... :-) ellers hadde vi gryterett (bolognes og viltgryte). Mamma bakte kvæfjordkake og ostekake og grandtanten til sambo bakte kringle. Svigers lagde salat og kokte ris til gryterettene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info - kjekt å ha noe å forholde seg til! Blir spennende å feire bursdagen for første gang, kommer til å bli litt rart, men utrolig morro! Kommer sikkert til å grine - blir lett tårer om dagen, hormonene trigger fortere nå etter fødselen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også det skulle bli tårer og snørr, men det slapp jeg... Men jeg får en tåre i øyekroken når jeg leser de fine kortene fra fødselen og dåpen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :-) Håper det! Håper det klaffer for deg også snart, AURORA! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i alle fall! Håper det sitter en spire for deg fort etter du har tatt ut spiralen ;o) Håper du kikker innom her av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så babysyk at jeg bare mååååå titte innom her av og til... :-D hehe... Har du msn? Min adresse er: [email protected]...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...