Gå til innhold

Negativ EL test


Vaniljesukker

Anbefalte innlegg

I følge eggløsningskalkulatoren har jeg eggløsning i dag. Jeg fikk EL-tester i posten i dag, og tenkte derfor å prøve de. Men den var negativ. Er det fordi jeg ikke har EL denne mnd, eller kan den være negativ fordi EL har vært tidligere i dag/i natt?

Får se på tempen om den stiger i morgen, men jeg er så spent:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den eggløsningskalkulatoren er jo bare veiledende, betyr ikke at den SKAL komme idag...er vel heller rundt den datoen du kan forvente den!

Jeg bruker eltester for å se når el er, egentlig trenger jeg den ikke fordi jeg kjenner stikkinger i eggstokkene når den er på vei :o) Denne pp brukte jeg kun 2 tester for å finne el! Vil anbefale å begynne testingen noen dager før du forventer el...slik at du ikke går på en bom (at den allerede har vært)....og teste noen dager etter tilfelle den kommer etter forventet dato! Du sier at du skal tempe imorgen, temper du gjennom hele syklusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hender også at man ikke har el en syklus, det er helt vanlig! Skjer det veldig ofte bør man oppsøke en lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville fortsette å ha sex og bruke el tester frem til tempen sier du har hatt el. Den kan ha vært, men det vet du ikke enda... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...