Gå til innhold

Besøk av TR kan ikke bestilles eller? Nettbutikk?


miss sophie

Anbefalte innlegg

Hei i natten, jenter!

 

Ville bare komme med et lite hjertesukk i min venten på TR. Tanta kom sist 12. juni og 2 tester har vært negative, så jeg går her i mitt lille vakum. Føler at kroppen svikter meg litt liksom. Skjønner den ikke at vi driver på med noe "greier" her? Har ikke tid til ei sånn som kommer på besøk bare når det passer hu!

 

Vit din besøkelsestid heter det!!!! Burde ikke Tanta være i en så moden alder at dette er innprentet i oppdragelsen. Uansett syns jeg hun er ufordragelig, både når hun kommer og når hun utsetter ankomsten på ubestemt tid. Så sitter man der med nyvaska hus og klar for en uke i sølibat, men...........

 

Hjertesukk fra MissSophie som plutselig har blitt uregelmessig i sitt 33 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant dette på vg blogg:

 

Hvem er egentlig Tante Røed?

 

Jeg kjenner flere jenter som får besøk av en viss person en gang i måneden. Jeg har aldri møtt denne personen, men alle har til felles at det er en tante og at hun av en eller annen grunn heter Røed til etternavn. Etter besøket av denne tanten så er jentene skikkelig utrivelige og stresset, og begynner ofte å få humør svingninger. Jeg blir jo helt forfjamset av dette da jeg er både blid, glad og fornøyd etter min tante har vært på besøk, også når onkelen min er på besøk er jeg ofte glad. Jeg får iallefall ikke langtids virkninger av det. Men jentene virker skikkelig ute av det i en tre-fire dagers tid. Jeg lurer på om denne tanta slår venninnene mine? Kanskje hun har en stokk som hun slår dem med? Du ser jeg finner ofte blodige servietter og bomulls stellesaker i båsskurven på toalettet.

 

Hva synes du? Burde jeg gå til barnevernet eller kanskje politiet og anmelde tante Røed? Tross alt går det ikke bare fysisk utover disse venninnene mine, men også psykisk utover meg som må leve med dette hver dag i måneden, siden venninnene mine får besøk på forskjellige tidspunkt!

 

Hvis jeg hadde en onkel Blaa så tror jeg, jeg hadde sagt i fra hvis han slo meg til blods altså! Eller kanskje det ikke er så lett når man er i offer situasjonen, og man rett og slett ikke sier ifra, fordi man er flau?

 

Mitt råd til alle dere jenter som har en tante Røed i deres liv, stå imot! Si ifra! Dere kan ikke la dere kue av en gammel dame som kommer å skamslår dere med stokken eller hva det nå er. Dere må gå sammen og ta knekken på henne. Dette er jo rene organiserte kriminaliteten.

 

 

http://www.vgb.no/1800/perma/7567/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge disse innlegga var jo geniale ;o) Håper virkelig ikke tanta kommer på besøk om 2 ukers tid......da får hun med meg å gjøre grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert og lese disse innlegene.Håper tante ikke kommer til noen av de som venter ikm i disse tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hvordan du har det....

 

Har alltid hatt regelmessig TR (slutta på p-piller for ca et halvt år siden), hadde regelmessig TR et par ganger etter pilleslutt og så forsvant den bare.... Hadde nesten akkurat begynt prøvingen da jeg bare måtte gå til legen fordi jeg hadde så vondt, og fordi TR ikke kom... Da viste det seg at jeg hadde fått en underlivsinfeksjon...:( Typisk!! Og nå kommer jeg liksom ikke i gang med hverken TR eller prøving... Kjedelige greier det der...

 

Men vi får vel bare stå på :)

Skal krysse fingrene for deg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...