Gå til innhold

Mi Tesoro! Hvis jeg klarte å bli gravid denne pp....


ღLitjpia24 is hurtingღ

Anbefalte innlegg

så har vi termin på samme datoen! Hehehe.. Litt morsomt synes nå jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende da! Det hadde vært kjekt å hatt noen å dele terminen med ja :) Når skal du evt. teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste den 19 juli. Men har så lyst til å teste nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... hvis dere får samme termin, hvorfor kan ikke dere teste samtidig da? eller er det jeg som har gått glipp av noe her?

 

PS: Lykke til Litjpia24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym: Det kommer an på syklus lengde og når EL inntraff. Og tusen takk for lykkeønskninger! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Blir spennende, skal prøve å følge med hvordan det går med deg. Reiser på telt-ferie på mandag, så det blir lite tilgang til internett. Men skal prøve å få med meg litt likevell. Er jo blitt helt avhengig av disse sidene jo! Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir deilig med telt ferie da! Er selv blitt avhengig av disse sidene. Hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal bli herlig å komme seg bort litt. Slappe av og nyte ferien og sommeren :) Skal til danmark en uke med sambo og 8 andre i familien. Er da 5 uker på vei, og de kommer til å sjønne med en gang at det er noe på gang når jeg ikke vil ha et glass vin på kvelden. Har jo ikke lyst å si noe så tidlig, men har jeg noe valg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Skal ikke være lett å holde det hemmelig nei. Jeg får jo mage ganske fort jeg da. Fikk det ihvertfall de andre gangene jeg var gravid, men mistet. Så nesten alle visste det lenge før jeg var 12 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når hadde du IKM?!? Hehehe.. Har ikke fått med meg det engang jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm...kan jeg få spørre hvilken terminkalkulator dere brukte for og få termin 29.03.07?jeg har en bok og der står det at viss jeg er gravid nå så har jeg termin 27mars...og jeg har en uke til ikm.28dagersykuls tror jeg denne med.Fikk mensen den 23juni,posetiv el test 15juli og venter ikm den 20...blir ikke det 28 dager da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker både Babycomp og Fertility Friend og de sier at hvis jeg er gravid nå så har jeg termin 29.03.2007. Om det faktisk er tilfellet vet jeg jo ikke 100% sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker terminberegninger inne her på bim jeg. Men jeg har jo hatt en superlang syklus på nesten 9 uker nå! Men det blir jo feil å si at jeg er 9 uker på vei, men vet jo at det er 2 uker siden el snart, så derfor velger jeg å si at jeg på mandag er 4 uker på vei.

Litjpia 24: Ikm på mandag altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var utfloden din de siste dagene før positiv test da? Nå graver og spør jeg masse. Bare si ifra hvis du ikke vil svare. Hehe... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, går helt fint at du spør litt :)

Jeg la ikke merke til noe spesielt med utfloden jeg. Helt vanlig, men ikke så mye utflod. Men nå sjekket jeg ikke sånn kjempegodt heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...