Gå til innhold

Skravletråd for IKM uke 29.....


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

noen som vil være med å skravle litt..... kanskje tiden går litt fortere hvis vi skravler litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiden går alt for alt for sakte.. Det er jo helt uutholdelig.. hehe, godt å vite der er flere i samme bås.. Når i uke 29 har du IKM? jeg har mandag jeg da, så det er ikke mer en 3 dager igjen å vente.. Klarer nok det.. Skal bort i helga, så da går nok tiden ganske fort.. Har du noen symptomer da? Jeg har oppblåst mage og spiser alt jeg kommer over.. Hmmmm akkurat sånn jeg pleier å være før TR:( :( Har ikke så mye tro at det er en spire denne gangen men.. Kan jo aldri være 100% sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM på onsdag....men regner nå med at tanten kommer på besøk! Hun har lurt meg før, og klarte det nesten igjen nå....men like greit å få besøk nå....så kan jeg glede meg over å prøve de digitale eggeløsningstestene neste pp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg blir også tullete av denna ventinga! Har IKM på tirsdag (12dpo). Det er altså 7 dager siden EL.

Leter etter symptomer - har en del murringer, men det hadde jeg også sist pp og da kom tanta på dag 9 etter EL (fy skamme seg!)

Har også vært oppblåst noen dager nå, men dette begynte allerede på dag 4-5 etter EL så var vel litt tidlig for å kunne henge sammen med ei spire!

 

Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

jeg har IKM på tirsdag.... tror jeg... hadde rar mens forrige måned... kom så vidt litt rødt/rosa på papiret de første 3-4 dagene... trodde jeg var gravid... så blødde jeg litt mer men fortsatt mye mindre enn vanlig i 3-4 dager til..... så jeg vet ikke helt hva jeg skal regne som første mensdag... har testet meg to ganger etterpå men er ikke gravid.. :( mn jeg tipper at jeg har IKM på tirsdag..... har ingen symptomer enda.... går og er fysen på noe hele tiden... men jeg tror ikke det er et symptom, tror det er en del av min personlighet... fnis fnis.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! ja det er jo greit å ha noe å glede seg over... selv om det er diditale EL tester, hihihihihihi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 dager siden du hadde EL.... har du IKM allerede nå da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej!

jag har ikm på torsdag... en hel vecka kvar! jag har en känsla av att jag är gravid, men bara därför så är jag väl inte det. har molvärk, ont nedanför svanken (hade det sist också, slutade i BO) så har jag börjat bli riktigt trött på dagarna också. kan säkert rabbla upp ännu fler symptomer men jag låter bli=) ju mer man läser om symptomer hos alla dessto mer tänker man ju på vad som är "normalt" och inte. man blir ju helt tokig!=/

 

önskar att den här veckan går superfort nu, och att vi alla blir gravida!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKM den 19 jeg da. Og tiden går jo altfor treigt! Har masse utflod, hodepine mer eller mindre konstant og er mye trøtt. Men ellers ingen symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, det er sant... noen dager tenker jeg ikke på annet enn graviditet..... blir gaaal av all venting.....! hvor i sverige kommer du fra? jeg er egentlig svensk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... det som er sååå irriterende er at graviditetssymptomer er nesten samme som mens symptomer! det er skikkelig teit!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er samme symptomene som forrie mnd.

tisser veldig ofte,og har hadt noe stikking i sidene.

jeg er ikke sikker på når ikm er.hadde positiv el test onsdag den 5.

håper det har klaffet

 

 

hilsen sb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 8 dager igjen til IKM,det er laaaaaaang tid.

Noen symptomer der ute da jenter??

 

Jeg er så trøtt hele tiden,og i dag har jeg fått skikkelig vondt i lysken på begge sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh. dagarna går sakta här alltså... i och med att jag känner av magen hela tiden, så tänkte jag på det ofta. har aldrig känt så här i magen en vecka innan mensen. och nu är det "bara" ca tre dagar kvar till torsdag!

undrar om man kan hålla sig tills det? är det någon annan som ska testa innan ikm? (eller har testat?)

kram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de går alt for sakte dagene...venter ikm ca på torsdag.Har ikke tenkt og ta noen test får fredan.Venter med det blir litt mer spennede da.Har i grunnen ikke sa mange symptomer på og være gravid eller.Men får bare vent...skal jo jobbe hver dag så jeg skal prøve og få tanken på noe annet.Noen som skal teste før her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter! har ikm imorgen eller tirsdag..... har samme symptomer som hver måned, ømme pupper... gråter lett.... har ikke noe tro på denne måneden... satsr på neste måned....

jeg skal ikke teste før ikm!!!! ikke lett da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...