Gå til innhold

God morgen jenter!!!!!


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Er det noen som har våknet??

 

Har en sønn på 2 år 8 mnd, så vi har vært oppe siden 7. er skikkelig trøtt. Vanligvis er han i barnehagen, men har tatt ferie. Koselig å ha han hjemme, mye lek og kosing, da han er en mammadalt og kosegutt.=o)

 

Været her på Skedsmo/Akershus er det overskyet med mulighet for regn løpet av dagen, tenker jeg. Ser sånn ut.

 

Gubben/ Samboeren har kastet opp i natt, så får håpe han ikke smitter oss. Er nok noe dårlig han spiste igår tenker jeg. han var fin igjen når han dro på jobb idag tidlig.

 

Vel det var det jeg hadde på hjertet nå, som "sagt" så kan man si at jeg kjeeeder meg litt, gutten vil leke med brio tog alene, mamma fikk ikke lov å røre, så da bimmer jeg i stedet. =o)

 

Oj dette ble langt..Hihi=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er våken.. våknet 07.10 av en gravemaskin utenfor soveromsvinduet mitt! Ble litt irritert, men så fant jeg ut at det var hos meg han skulle grave å da var det ikke så farlig lenger!! :o) Skal bli godt å få ny vei ned til huset, siden den gamle er bratt og smal! Eller skal jeg på jobb i barnehagen til kl 10.00, så jeg må vel dra meg bort fra pc'n snart... samme hvor vanskelig det er! :o)

 

Ønsker dere alle en fin sommerdag

og håper dere har like fint vær som meg!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :o) For en flott det blir ser det ut som! Sola skinner og temperaturen stiger oppover! Blir nok en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag =D

 

Vi har ganske overskyet vær, men ser litt blå himmel her og der så satser på at det blir fint.

 

Skal være på jobb 9.45, for 11 en gang, så da har jeg litt bedre tid en jeg pleier. Er godt det å ta seg noen sånne slappe av dager.

Ellers så sov jeg 11 1/2 time i natt, så hvis jeg ikke er utvilt i dag, så blir jeg det aldri. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Sitter på jobben og kjeder meg, lite å gjøre nå om sommeren. Jeg er også trøtt, sto opp kl. 06.10, kjentes ut som om jeg hadde fått slag eller noe når jeg sto opp for jeg var så trøtt.. Lurer innimellom på hvordan jeg skal greie å få barn, da må jeg jo stå opp tidlig i helgene også...

 

Her på sørlandet skinner solen fra skyfri himmel idag, så da får vi satse på en fin helg:)

 

Ha en fin dag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen ja....

Har vært på jobb siden 07.00, men har hatt det travelt denne morningen, så tiden har faktisk føket avgårde.....

det er godt for da går dagen fort.

Det ser bra ut med tanke på været i stavanger, mye blå himmel over meg her jeg sitter nå.

 

Ha en strålende dag alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...