Gå til innhold

Jenta mi er så søt!!


-4.mai-

Anbefalte innlegg

Har en datter på 3 1/2 og nå prøver vi på nr to. Jeg har el i disse dager, og vi forsøker å få tid til sex i alle fall annen hver dag. Igår ble det ingenting, og idag ble derfor "obligatorisk". Mannen skulle dra ut en tur, og vi hadde derfor ikke mye tid til annet etter at jenta var lagt. Kjente jeg begynte å bli småstressa da legginga tok mer tid en forventa, og da jeg var på tur ut døra hennes sa hun: "Nå må du kose med pappa... Og husk å gi han en klem og et kyss før han drar!" Skulle tro hun visste hva vi drev med!! :) hun er så søt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe :o) Små ører vet du! Kose dere masse i disse eltider ;o) Er eltider her også om dagen....har begynt å kose oss hver dag nærme el vi nå, tester ut det denne pp'n så får vi se. Håper det sitter en spire for dere snart ;o) Lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også en liten som ofte snakker om baby og legger seg i armene mine og vil være baby... hmmm tenk om han sier noe til noen andre..........

 

jeg får også kommentarer om at jeg må kose med pappa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hehe* det var det ja :) Hun har alltid vært ekspert på å våkne og rope midt i, uansett om vi er stille! Skulle tro hun luktet det. Begynte å lese i en baby-bok til henne da jeg var gravid, og der forklarer de at kosing kan føre til baby.. veslevoksen som hun er var det kanskje det hun tenkte på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...