Gå til innhold

Usikker på leie til barnet.


Snartmammatil<3

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 37 og jordmor er usikker på leie til barnet. Har fått time til Ultralydundersøkelse, men det som er tingen er at den timen jeg har fått er bare en uke før jeg har termin. Jeg kommenterte dette til poliklinikken, men de sa at legen min hadde vurdert at det var greit. Hva synes dere? Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min baby ligger i seteleie. Er i uke 36. Er blitt henvist til snuing på føden i uke 37. Der de skal snu babyen "riktig" vei. Snuing skal skje 2-3 uker før termin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hørtes rart ut. Ble sendt ganske raskt til ul da jm ble usikker på leie, var vel ca uke 37 da jeg og, tok bare noen dager før jeg var på ul. Der konstaterte de seteleie, så måtte de sette opp time til røntgen av bekken, kom inn til det ca en uke etter, så time hos jm igjen som hadde regnet ut at jeg ikke hadde stort nok bekken til å føde i sete. Da var jeg 38+3, og da begynte det haste, fikk planlagt ks fire dager etter det, en uke før termin. Ble litt hektiskt på slutten der kan du si.

 

Så jeg fatter ikke hvordan det skal være forsvarlig at du skal til ul en uke før termin. HVa om du går i fødsel nå, og ikke vet om babyen sitter riktig vei?? Hvis barnet sitter i sete må du jo ta ks med en gang da siden du ikke har fått målt bekkenet ditt.....???

 

Håper ikke jeg bekymrer deg fælt nå altså, men synes du burde få ul før. Kanskje du skal ringe føden og høre der, hva de mener, hva sier de hvis du går i fødsel før ul ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på ul for å sjekke leiet til babyen.Er i uke 37 nå.Ringte gyn. i går og spurte om de hadde fått henvisningen,og jo da det hadde de.Men det var jo lenge til 5 august enda da,så vi hadde god tid...?Blir så forbanna irritert på folk av og til asså:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...