Gå til innhold

Treff i Lillestrøm 20.07.06 kl. 17.00


Carnation, nummer to i juli :)

Anbefalte innlegg

Hei jenter !

 

Vi er visst flere som syntes veien til Oslo blir lang for et felles Oslo/Akershus-treff, så jeg drister meg til å foreslå et treff i Lillestrøm torsdag 20.07.06 kl. 17.00.

 

Syntes det var trivelig på Klimt, så jeg hermer og foreslår det, men mindre andre er bedre kjent og ønsker andre steder ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, vi har nok ikke gått hjem så tidlig, så det er bare å komme ramlende når du er ferdig på jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott, vi skal sende mange varme gratulasjonstanker til deg fra Klimt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var bare fire sist, Marianne75, dollypop, enitsirk og meg, møttes på Klimt - i Storgaten i Lillestrøm. Fant noe å spise og skravlet litt - veldig hyggelig :) Trivelig om du kommer neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, her skjer det fort! Joda, jeg blir med jeg. Kanskje vi skal høre inne hos "sliterne" og assistert befruktning også? 3 av oss som møttes sist har jo prøvd i over et år uansett... Jeg spør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! jeg er hu nye som dollypopp kanskje har fått med :) hehe! høres koselig ut, tror jeg kommer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig ! :)

Nå begynner vi å bli bli en bra gjeng - vi får ta en oppsummering når det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp! god ide å treffes, selv om samboeren min synes det er dumt å være her på chatten og snakke med dere fordi han mener at man fort blir litt for opphenht i dette og at jo mere man tenker på det og jo mere man stresser med det, jo lenger tid tar det å bli gravid.... det er vel litt sant men det er jo litt typisk mannfolk som tenker sånn, lettere sagt enn gjort å ikke tenke på det! HEHE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo bare lo han da jeg sa jeg skulle møte noen jeg hadde snakket med her, men har bare vært positiv etterpå :)

Uansett, det er jo hyggelig å møtes - utrolig hva man har å snakke om selv om man aldri har sett hverandre før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det! ja samboeren min støtter meg uansett, og jeg synes det høres hyggelig ut å møtes sånn faktisk! litt nervøst å møte en masse mennesker man ikke kjenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere vi trenger å bestille bord denne gangen? Sist hadde de jo nesten glemt bestillingen og det var jo mer enn nok plass. Hvis vi bare sitter godt synlig for de som ikke var der sist og har med noen epler så går det vel, tror dere ikke?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...