Gå til innhold

NÅ ER JEG SPENT...NORETTA!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! Her er jeg...;)

Alt gikk bra på UL i dag!! Å, jeg er så glad! Han hadde vokst akkurat som han skulle, veier ca 1300 gram nå!

Og han er så søt!!! Var litt vanskelig å se hele ansiktet da han lå litt på skrå men fikk sett litt over halve.... Og gud så søt han er!:):):)

Han ligger med hodet på venstre side da og beina litt ned på høyre så vi får håpe at han snur seg etter hvert!;)

Har vært fullt liv i dag, det var moro å se på UL!

Hvordan har du det da?? Ryggen min blir verre og verre føler jeg, for noe dritt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppsann!!!

så godt at du fikk se han! misunner deg jeg.....

må vente til jeg får se min live jeg da =0)

var jo bra størrelse også.synes ikke jeg vokser noe for tiden.har dårlig matlyst,og må tvinge i meg mat.det er ikke morro nei.

di andre gangene har jeg nesten spist hele tiden,et eller annet...

lurer på,hvor kjenner du sparkene nå?

min leker karusell tror jeg.finner ikke helt ut hvordan han ligger lenger...

er du ikke bedre i ryggen? Hoffamei,det er noe dritt det.du får høre med legen om han kan hjelpe.ikke godt å gå sånn nei..

formen min vil jeg helst ikke snakke om...(skulle jo være positiv,hehe)

er ikke noe serlig,jeg har tenkt å komme meg til lege på sjekk.har mye lekasjer av et eller annet,og kynnere og vondt i fleng...men,jeg skulle være positiv.....hehehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise... Tenker ikke på annet enn sjokolade!!!! Er det farlig å spise for mye av det tro??;)

I dag har jeg kjent mest på høyre sida! Men det varierer veldig så tror nok at han snur seg fortsatt masse...

Har forresten lagt ut bilde... ;)

Ja, det er ikke alltid så lett å være positiv når ting ikke er så enkle.. Skjønner deg godt! Hva tror du lekker da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sjokolade er bare sunt det....hehehe....jeg gomler plommer,moreller og annet usunt dritt,,,hihihi

vondt i bekkenet har jeg også....auuuuuuuuuuu

tror det kan være fostervann,men vet ikke sikkert....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...