Gå til innhold

Liggestilling...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er vant til å sove på høyre side, men nå får jeg så fryktelig verk i siden av det. Det sitter liksom i/innenfor ribbeina. Har dere opplevd det? Lurer på hva dette kan skyldes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

liker å sove på magen og nå i 5 mnd har jeg sovi på høyre og venstre side. Verker i skuldre og høyre bein, tror det er overbelastning. Tung nå og så nå finner jeg ingen stillinger som passer. Mulig det er det du opplever med ribbeina dine?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ligget på begge sider...men me en ekstra dyne, så jeg får en under mage og mellom beina, og en åppå...nå i varmen trenger jeg jo ikke en åppå...

men jeg anbefaler på d sterkeste å ha en som liksom ligger å holder magen litt oppe...får ikke det voldsomme presse da....(jm anbefaler puter, men dyne var mye bedre ;o) )

 

lykke til;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Noen kan faktisk få gnagsår på innsiden pga at babyen presser på et visst punkt over lang tid. Det er vanlig at dette kommer oppe ved ribbeina, ja. Det er mulig at det gir deg verk i siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

JM sa til meg at de fleste organene i bukhulen ligger på hø.s. og derfor velger ofte babyen å ligge på venstre side i magen din. Dersom du ligger på hø.s. presser det ekstra mye på. Mener å ha hørt at en anbefales å ligge på venstre side mest. Jeg har kjøpt ammepute som jeg legger mellom bena og under magen, for å avlaste ryggen. Den har fungert supert, så får du jo bruk for den etterpå og :-D. Du kan også ligge på rygg med støtte under ene siden,slik at du ikke ligger direkte på rygg, for å avlaste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...