Gå til innhold

håper det hjelper..ønskeliste for fødsel i dag på fullmåne dato..


sunnychild

Anbefalte innlegg

ja jeg melder meg opp til fødsel i dag ..når det er fullmåne.. Håper det hjelper...Please GUD i det høye.. Mrs sunnychild er veldig lei nu..får ikke sove om natten..klarer ikke å sitte ordentlig..stiv i alle ledd og vil bare bli ferdig med jobben nu..føde føde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg melder meg difinitivt på her!!! 10 dager over nå. Har prøvd omtrent ALT, men ingenting hjelper. Setter min lit til månen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og være med på å føde inatt!!!!!!

 

Har menstermin til søndag (5dager igjen), men ul terminen er ikke før 22 (11 dager til), men håper den fullmånen kanskje gjør underverker!!! Er meget lei nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil også føde i natt!! 1 uke til termin i dag, men er rimelig lei nå! Lurer så fælt på hvordan h*n ser ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også føde snart :) Har hatt "mens smerter" med jevne mellomrom i hele natt og de kommer med jevne "tak" nå også selv om det ikke er like ofte som i natt. Slimproppen er også gått (begynte forrige lørdag), så jeg er håpefull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her!!! Har 9 dager igjen til UL-termin, men er mentalt veldig klar til å FØDE, FØDE, FØDE NÅÅÅÅÅÅÅ!!!

I natt skal det skje! Håpe, håpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også på her. Har 1 uke igjen til termin, men begynner å bli ganske utålmodig etter å treffe den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg føler med dere lilleBrumm fødeklar & drittlei og Ma69!!! Jeg er 4 dager på overtid og er også lei. Hadde vært fantastisk å føde i natt. Krysser fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma her, fem dager over-og noe begynte å skje inatt uten at jeg kan si at jeg har spesielt vondt ENNÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli med!

Håper månen hjelper oss! :o)

Sender fødestøv til alle fødeklare bim-damer; ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på fødebølgen, jeg vil også ha i natt....

Kjære fullmåne kast ditt fødestøv ned til oss klare bim damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå...jeg og! har fått bekkenløsning siste 2 ukene, termin om 2 dager. Humper rundt på krykker og har utrolige smerter. Fysio sier det ikke blir bedre før lillegutt kommer ut! Har hatt maserier, menssmerter, sterke kynnere og masse nedpress siste uken, sååååå vondt! Men aldri noe regelmessig..

Ber på mine arme knær om å få føde snart så kroppen min får hvile...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med i denne klubben!

4 dager til termin, med med en unge på 4 kg nå så trenger han ikke bli inni der lenger :o) Vil ha bebis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...