Gå til innhold

Fertilityfrienden tuller med meg igjen!!!


Solunger aug-07 og april-09

Anbefalte innlegg

Hver eneste pp spår ff EL før den faktisk inntreffer, kommer vel av at kroppen min prøver på EL lenge før den får det til.

 

Men nå så vil den ikke spå EL i det hele tatt... Har hatt høy temp. i 4 dager, faktisk så har den ikke vært så høy over flere dager tidligere. Fikk ikke målt tempen morgenen for fire dager siden, for da ble det ikke noe sammenhengende søvn (kjørte bil hele natta).

 

http://www.fertilityfriend.com/home/mar79

 

Mener selv at jeg hadde EL på torsdag. Noen som er enig/uenig? Blir jo så dumt når ff ikke vil spå EL i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut for meg som om EL intraff dagen før tempen spratt i været, men det er mulig ff vil ha flere dager å se på, om det er mange dager hvor du temper til forskjellige tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det ser ut som EL var den dagen (torsdag). Dette var også siste dag med EL-smerter. Har vært på ferie, så da har det blitt litt sene målinger :)

 

Vanligvis er ff fornøyd når den har fått tre høye temperaturer, så nå oppfører ff seg litt rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, har du hatt el var det nok den torsdagen, men stigningen er ikke så høy da, så kan være at du ikke hat hatt enda?? ville ha fortsatt med prøving hvis jeg var deg. Så vil nok ett par dager til vise om det var el som var den torsdagen...må se hvordan det blir fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk er dette den høyeste temp.stigninga til nå :)

De to forrige pp har stigninga vært langifra så tydelig. Kikker inne på andres ff-skjemaer og ser at det er ganske store variasjoner i mønster.

 

Leter et mønster i mine sykluser. Og har funnet et par ting. Ser ut som om den ene eggstokken bruker kortere tid enn den andre (kanskje litt tidlig å si etter 3 sykluser men...) Også ser det ut som om temperaturen stabiliserer seg de siste 5-7 dagene før EL. Kjekt å vite når jeg har såpass lange og ustabile sykluser!

 

Har du tempet lenge? Kikka på skjemaet ditt i stad, og det så jo ganske lovende ut. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med de andre her i at det ser ut for at du har hatt el på dag 36. Kan det være at ff vil ha flere dager med høy temperatur pga at du ikke fikk målt den siste dagen før temp-stigning? Ellers har jeg desverre ingen gode forslag...

 

Kan jeg spørre hvordan dere får frem den siden som viser bare charten? Jeg finner ikke helt frem inne på ff....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trykker bare på share og så lager en homepage...

 

Har ikke tempet lenge, begynte denne syklusen så kan ikke helt stole på min enda da. Ja det ser ut som du hadde el torsdagen, men som sagt, tror nok ff vil komme med ett forslag om noen dager, jeg fikk ikke opp min røde strek før noen dager etter at el hadde vært... den trengte noen tall til ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte du inne på din egen chart?

 

Min hjemmeside har jeg satt opp selv og haket av på de fleste steder i oppsettet, så da kommer hele sulamitten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at ff ikke setter el er at du ikke har tempet den torsdagen. Tempstigningen kan ha kommet den dagen, altså vet ikke ff om du har hatt el onsdag eller torsdag.. umulig å vite når du mangler akkurat denne viktige tempen... Ellers behøver man 3 høye temper før ff setter el, og det har du jo... el har du i alle fall hatt! Onsdag eller torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirsty:

 

Jeg er egentlig ganske fornøyd med ff, ikke så lett å tolke temperaturene uten å lage en graf. Hvis man bruker en dose sunn fornuft, så skjønner man når ff er på bærtur, blir bare midlertidig irritert :)

 

Her er vi ikke så kaniner etter å ha vært sammen i mange år. Ingen av oss har noen problemer med at det ikke er action hver dag. Men må liksom gjøre en innsats for hele tiden å ha en 'søknad' inne. Går i grunn litt lei utover i syklusen :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk skal dere ha jenter! Jeg har prøvd å lage min egen nå, her er den hvis dere ønsker å se http://www.fertilityfriend.com/home/sukkerklumpen

 

Jeg har ikke registrert like mye info som dere har, men det kommer vel etterhvert :o)

 

mar79: Det ser ut for at dere har timet kosinga bra i forhold til el denne gangen, skal krysse fingrene for at det klaffer denne måneden! For oss alle!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig planlagt bilkjøring natterstid gitt, he he!

Måtte jo bli akkurat oppi EL...

 

Det har jo egentlig ingenting å si, men vil liksom at ff skal være enig med meg da! Litt barnslig slik sett!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjønner... er også litt sånn :) men du kan jo sette el manuelt på tosdagen hvis det er da du mener du hadde el. du kjenner deg selv best, og du har jo hadd el da.. en av dagene. passer jo mye bedre med bd med el torsdag og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ff-hjemmeside!

Ser du har mye mer stabile temperaturer enn meg, og en kortere syklus (litt misunnelig, he he :)

Man lærer seg etterhvert. Brukte noen måneder på å skjønne alt jeg da!

 

Har plundra litt med timinga tidligere, men har en god følelse nå!

 

Lykke til Sukkerklumpen og dere andre!

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg sette EL manuelt på ff? Må inn på ff nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du går inn på override. Du kan sette både eldag og coverline temp. kjekt å ha en dag slik at man er dpo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt mar79, ikke akkurat kaniner vi heller lengre. Takk og pris for el tester, el slim og temping :-) Er fremdeles ikke sikker på min, jeg må nok vente til slutten av syklusen for å se at el er der ff sier, da jeg begynte på dag 13... loise77 tror kansje utifra mitt chart at el var 2 dager før... det hadde vært kjekt, da kan jeg teste tidligere... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da fant jeg det!

 

Nå fikk jeg også svar på hvorfor noen charter har blå EL-streker!!!

 

Takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke igjen charten din, men var det ikke en temp-dipp på dag 5-6? Passer vel enda bedre om den var på 7-8...!

 

Lykke til med symptomjakta og spiring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...