Gå til innhold

Holder ikke ut!!!!!


kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Vil teste, vil vite, er så spent, leeeeenge til søndag uff uff uff uff!!

 

For hver dag som går kjenner jeg symptomene bedre og bedre, og jo lengre jeg må gå slik før jeg får svar, jo værre blir det å få negativ test.... hva skal jeg gjøre for å få tiden til å gå???????? 6 dager til ikm, har hørt om folk som har fått positiv 5 dager før ikm.... kansje????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet!!! Det er skikkelig plagsomt å måtte vente!! Jeg har ikke IKM før på neste Onsdag, altså den 19!!! *dån*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede da!!!!!!!

masse lykke til!!!!!

 

Har 10 dager igjen til testing jeg....

 

14pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere, vet vi er flere i samme båt her. Kansje vi skulle finne på noe for å få tiden til å gå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm? Hadde ikke vært noen dårlig ide det nei! Har du sett det spillet inne på Fertility Friend? Hvor egget skal suge opp mest mulig sperm og noe annet tull og holde seg unna TR som surrer rundt der? Egentlig veldig morsomt. Bli gravid på PacMan metoden! Hehehe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lHehe...ja så på det igår. Nå ser jeg på ett program om surrogatmødre på TVNorge, spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå på...har igjen 10dager før jeg kan teste.Føler meg gravid denne mnd..men har aldri vært det får.Bare ei følenese jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her! Har IKM fredag eller lørdag tror jeg.. Har mange symptomer, men får ikke vite noe enda. Føles ut som en sammensvergelse. Jeg vil vite nå!

 

Det er jo ikke rart vi tenker så mye på det heller: Er det et nytt menneske inni meg eller ikke? Ikke akkurat en bagatell...

 

Vi får prøve å finne på noe. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gøy med så mange symptomer, skuffelsen blir større jo flere jeg har. Er så spent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke symptomer har du ta kirsty? Vi har jo ikm samme dag, men jeg har ingen symptomer jeg, kun litt murringer i blandt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humørsvingninger, skikkelig irritert og til tider sinna, vondt i magen, småkvalm, sulten, trøtt, mens murringer, svimmel, rar... blør i tannkjøttet og ømme pupper! Au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg har noen symptomer likevell da! Humørsvigninger har jeg, er sulten nesten hele tiden selv om jeg spiste for kort tid siden. Svimmel har jeg også vært i dag. Men ømme pupper, nei det har jeg ikke, men det har i grunnen aldri.

 

Dette er veldig spennende, har en god følelse på deg denne pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som der kan være noe på gang hos deg ja... ikke alle har ømme bryst før ikm vet du... spennende dette her :-) Når har du tenkt å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å teste et par dager før ikm kan jeg tenke meg. Lørdag eller søndag tror jeg. Burde jo egentlig vente, for vet at jeg blir skuffet dersom testen er negativ, men er vanskelig å vente! Så jeg svir nok av noen tester før ikm ja. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skader ikke å prøve, det værste du kan få er en negativ test, så da må du avgjøre hva som er verst for deg; teste og trøste deg med at negativt svar er fordi du teste fortidlig eller få et positivt resultat...

 

uansett, lykke til og ikke glem å fortelle hva svar du får!

Krysser alt jeg har for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...