Gå til innhold

Tips til alle som sliter med å slappe av pga vondt bekken/rygg! (samme som BL-forum)


Kjerringhelvetet <3

Anbefalte innlegg

Var på siste time av svangerskapskurset for et par uker siden og skulle lære pusteteknikker osv. Og der hadde de en saccosekk. Den far faktisk helt utrolig å bygge oppunder rygg og rumpe med for å finne en god sitte/liggestilling! Vi dro rett på Skeidar og kjøpte oss en etterpå.

De var faktisk på tilbud også (300 og noe).

 

Saccosekkene er ikke slike klamme, ekle i syntetiske materialer som de var før. Den vi kjøpte, var i et stoff som ser ut som semsket skinn, men er mye luftigere. Kan sitte/ligge i den hvor lenge som helst uten at det blir ubehagelig. Og den er sikkert fin å slappe av i når man skal amme også.

 

Så vet dere det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips, skal jeg søren meg ile av gårde (og med ile mener jeg selvfølgelig vagge i sneglefart...) og kjøpe !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Jeg vagger avgårde i sneglefart sammen med deg. Førstemann...

 

Takk for tips Dodge - klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk for tips :-)

 

Stikker av med jenta vår sin for en peiode jeg hi hi....dette må jo bare prøves ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre om hvilken teknikk dere bruker for å komme dere opp av den igjen? Må man ikke rulle over på alle fire på gulvet og ta det derfra? Jeg har ikke stor mage enda(er i 2. trimester) men jeg har litt ryggproblemer, og ser for meg at jeg jeg blir "stuck" i en saccosekk, evt på gulvet når jeg får svær mage og kranglete rygg. Som en strandet hval ...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grigri-novemberbaby

 

Jeg ruller meg ut på en meget lite elegant måte, ja. :D En gang holdt jeg riktignok på å rulle meg fast under en lenestol, ble bare liggende og kave, pese og flire. Men jeg kom meg da opp til slutt. Man må bare finne sin egen teknikk, tror jeg! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe godt tips....

 

*ler* av at du rullet deg fast under lenestol...hehe...

det er godt vi ikke er alene om å være digre hvaler:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal opp fra lave sitteplasser ruller jeg elegant rundt på alle fire og krabber bort til f.eks et bord som jeg kan støtte meg til på vei opp, eller får min (nå meget overarbeidede) samboer til å løfte meg opp. Kjempegrasiøst og man føler seg ikke noe teit i det hele tatt på vei opp:)

( har ikke tall på hvor mange ganger jeg har lovt meg selv at det ikke blir mer enn en unge når jeg holder på å vagge, rulle og krype for å ikke bli sittende fast:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...