Gå til innhold

fødeoppskrift fra legen, til oss som er modne


mammaplutselig

Anbefalte innlegg

Kjipt å være hos legen idag som jeg har termin. det var jo ikke der jeg skulle vært. Men, jeg spurte om fødeoppskrift, og han sa at jeg skulle kjøpe risinolje, og aprikos jucie. 1 ss oppi et glass, og drikk. For konen hans fungerte det etter 6 timer. Så nå sitter jeg her og venter :-)

Det var viktig å være moden før man gjør dette, så til dere som er før termin, så er ikke dette å anbefale.

Dette i tillegg til fullmåne imorgen, så håper jeg på action.

 

Noen flere som har prøvd dette??

 

Holder dere hvertfall oppdatert. Vil at Petronella skal komme idag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmmm dette må jeg prøve hva er ricinolje og hvor får du kjøpt det???

 

 

var det en ssolje og 1ss aprikos juse...????

 

tror ikke de har aprikos juce her på butikken...

 

har vært fødeklar i noen dager nå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riciniolje er det samme som lakserolje.... det heter bare ikke det lenger... fins et par forskjellige slag. jeg har kjøpt en annen type,men det fungerer på samme måte.... sitter her å venter jeg å... håper på fødsel i kveld eller i natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ricin oljen kjøpte j eg på apoteket. ( hvis du bor i oslo, så hadde de på apoteket i josefines gt. Aprikos nektar kjøpte jeg på helios butikken på frogner, colbjørnsens gt.

Oppskriften var 1 ss olje, og 1 glass nektar. Det er ikke lenge til noe skal begynne å skje her, i følge legen. Nå merker jeg bare masse kynnere, kanskje litt murring, men litt usikker.

 

Håper på ullevål i natt!!!!!

 

Hold meg oppdatert da, og lykke til dere andre og.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helt sikkert sant det :-) men, når legen sier at jeg er moden så velger jeg å stole på han.

Det skjedde mye igår, hadde masse mens smerter, trodde nok det skulle skje i løpet av morgen dagen idag, el i natt. Men, nå har det liksom stilnet av litt :-(

Ringte legen og han sa at jeg kunne godt ta en ss idag og, så det har jeg gjort, og venter og ser hvordan det går utover dagen.

 

Hvordan har det gått med dere andre?

 

Klem fra håpefull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...