Gå til innhold

tatovering i korsryggen, og ks???


Uwimana

Anbefalte innlegg

hvordan er det der egentlig? jeg skal ha planlagt ks 16 august, og skal jo da ha spinal bedøvelse..... men nå er det slik at jeg har en tatovering i korsryggen....... men man kan vel få spinal bedøvelse fordet eller??? har jo ikke over hele liksom!! bare midt på... en stjerne:) hihi.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatovering på korsryggen selv...Og har fått beskjed om at det ikke har noe å si i forhold til bedøvelse lengere....Legene vet hvor de skal sette bedøvelsen slik at det bli riktig...

 

Skal ikke ta KS....Men det kan jo tenkes at jeg vil ha litt bedøvelse når det setter igang fordi=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spinalen settes høyere opp enn epiduralen, som settes i korsryggen. så du skal ikke være urolig for det tror jeg:-)

 

jeg har for øvrig en tatovering i korsryggen med farge over hele, og jeg fikk epidural sist fødsel. så det går ann det og:-) lages et lite snitt slik at sårflatene holdes fra hverandre der nålen går inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ann på anestesilegen på vakt det. Noen er redd for å dra med seg fargen fra tatoveringen inn i spinalkanalen, og ønsker derfor ikke å sette spinal eller epidural bedøvelse på folk med tatovering der bedøvelsen skal settes av frykt for komplikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...