Gå til innhold

I hvilken kroppsåpning tar dere tempen?


Serial mom

Anbefalte innlegg

Stumpen,øret,munnen eller under armen?

 

Selv tar jeg i munnen,men det er vel ikke like nøyaktig som "der bak"? Ser jo om det er stigning iallfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i min første pp med temping, og foreløpig tar jeg i munnen. Tenkte å forflytte litt dersom jeg har problemer med å tyde temp-kurven, men så langt har det gått fint. Ingen problemer med å se når jeg hadde el ihvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tempet i munnen i mine aller første sykluser da jeg tempet. Men jeg hadde litt problemer med å tolke kurvene, fordi tempen svinget litt masse ved munn temp for meg. Jeg sover med åpen munn..

Så jeg gikk over til å tempe i stumpen.. Og det fortsatte jeg med til jeg ble gravid!! Funket flott for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min første tempesyklus, og jeg temper i munnen. Men kurven svinger så masse at jeg tror jeg går over til stumpen neste syklus ja. Men har ikke hatt problemer med å finne stigningen da, selv om jeg av og til har vært usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tempet også i munnen først, men det ble veldig unøyaktig. Tempet 4 ganger etter hverandre en morgen, bare for å se om tempen varierte, og den varierte med hele 0,6 grader! Så nå temper jeg vaginalt, mye bedre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar under armen jeg - jevnt 36,2 hver morgen før el og fin stigning etter

 

vaginalt hørtes ikke så ikke ut det heller da.....

 

godt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...