Gå til innhold

Kvalme og oppkast...


Gry - 260906

Anbefalte innlegg

Jeg var veldig plaget med kvalme de første ukene av graviditeten. Men nå har jeg vært fin lenge.

Siste ukene har jeg blitt kvalm så fort jeg spiser mat.

Har også hadde kraftig oppkast noen dager denne uken,har vært helt sinnsykt masse.

Er dette nomalt eller.?

 

er i uke 30 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen er også steinhard stort sett hele tiden og babyen ligger overhodet ikke stille....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Jeg var mye plaget med kvalme de første 3 mnd av svangerskapet, fin i 2 trimester, men begynte å bli kvalm igjen i 3 trimester. Jeg også er usikker på hva det skylder, men kan det være at magesekken blir presset av babyen? Den får mindre plass iallefall.

 

Jeg kan f.eks ikke spise/ drikke noe veldig surt som kaffe, te eller juice på tom mage. Jeg er mest kvalm på formiddagen for tiden, men det går i bølger utover dagen, vet ikke helt hva som hjelper, må noen ganger legge meg ned når det er veldig ille. Jeg er også interessert i å finne ut hva det egentlig er, men det henger kanskje sammen med fordøyelsen, jeg har vært plaget med treg mage/ forstoppelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner ikke hva det kan komme av,dette er min 4 graviditet men jeg husker ikke å ha hatt det slik før.

Er ikka plaga med hardmage,men heller løs mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...