Gå til innhold

Hva har man i vogna??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangsfødende, og føler meg en smule uvitende! Hva ligger babyen egentlig på i vogna? Bruker man laken? Ligger babyen rett på disse mye omtalte lammeskinnene?

 

Hjelp..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillejenta vår på 3 uker har ligget på lammeskinnet hele tiden og har ikke vært svett eller klam en eneste dag.. Helt supert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også førstegangs.. så mulig alt dette ikke er nødvendig, men jeg skal ha madrassbeskytter (tilfelle oppkast eller bleielekasje), laken eller helseteppe, å lammeskinnet :) kommer nok også til å legge en gulpeklut under hodet dersom jeg får en gulpeunge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et lammeskinn som jeg tenkte å bruke, på selve madrassen i vogna har jeg strekt på et laken og skal ha en flanellsbleie under hodet.

Jeg er litt opptatt av at de skal ligge mykt, så bruker jeg ikke lammeskinnet så kommer han til å ligge på dyna :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da Lisa ble født i november 2004, hadde jeg henne i saueskinnsposen. Hun lå da inni et teppe.

Nå kommer lillegutten i september. Jeg regner med at jeg kan legge ham rett på lammeskinnet med en dyne over en stund før jeg må ta frem posen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...