Gå til innhold

Noen som har fått vite kjønnet på UL - men ut kom motsatt kjønn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk høre om et par som 2 ganger hadde fått vite at de fikk jente, men ut kom det en gutt! Sitter derfor her og tenker på hvor vanlig det eventuelt er? - at de tar feil på UL ? Har noen av dere opplevd det, eller kjenner noen som har det?

 

Selv vet vi ikke hva vi får, men det er fordi legen ikke har tatt seg ordentlig tid til å se etter. Har hatt en del UL, og jeg har prøvd å kikke selv, men kunne hverken se tre hvite streker eller en tisselur, så jeg er kjempespent!

Sist gang jeg var sa han " tja.. dette kan ligne på en kjønnsleppe, men jeg er jammen ikke sikker, nei jeg er usikker " - så vi får vente en mnd til da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner faktisk flere som har fått feilinformasjon når det gjelder kjønnet.

 

Men det er noen år siden da, kanskje de er blitt flinkere nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jm ville ikke si noe på ordinær ul, men første gangen legen så etter på ul trodde han det var ei jente. Kunne ikke se noe, men gutter kan gjømme sakene sine sa han :o)

Neste gang jeg var der hadde han et bedre ul apparat, og da var det ingen tvil. Jenta hadde fått baller og tut. Ingen tvil om at det var en gutt. har senere sett han i profil, og er ikke dette en gutt, så har denne jenta et digert brokk:o)

Navlestrengen kan ofte lure oss til å tro at jenta er en gutt på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min første fikk jeg ikke vite det, men nr to fikk jeg vite att det ble ei jente to mnd før..Nå har dem sakt att det er ei jente, både på ordinær UL og på 3D UL...Jeg tok ordinær ul når jeg var i uke 21 og 3d i uke 30..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fått vite at det er jente, jordmor viste meg tre streker på UL, men bare dette siste halvåret har jeg hørt om tre tilfeller hvor noen har trodd at de ventet jente så ble det en gutt.. Det er visst den veien det oftest kan vise feil. Har fått noen rosa klær allerede, men j eg tør ikke ta av lapper enda i tilfelle jeg må bytte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...