Gå til innhold

Er det bare jeg som blir behadlet som en prinsesse???


Beth84g

Anbefalte innlegg

Leser så mange innlegg her om samboere som ikke tar så mye hensyn. Må si jeg føler meg heldig jeg.

Her blir jeg vartet opp etter alle kunstens regler. Han løper land og strand rundt for å finne alt jeg trenger og har lyst på. Vil jeg ha stua støvsugd, står han parat til det.

Jeg får stort sett ligge å sove hele dagen og han oppmuntrer meg til det. Du trenger jo hvile nå, jenta mi sier han.

Så driver han og rydder og gjør klart alt til den lille mens jeg liggeri senga og roper ut hvis jeg trenger noe :)

Må si jeg føler meg som verdens heldigste :)))

Eneste han er vrang på er jo sex da.hehe Vil ikke være behjelpelig med å sette i gang ting her,men det får jeg kanskje bare leve med :)

 

Flere heldige som meg her????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bortsett fra at han jobber mye nå i juli for å ta mer fri i august, så er han her når jeg trenger noe ja:-) han er en skikkelig gentleman hvis jeg trenger det, og tar seg av gutten vår på 2 år når han har sjansen så jeg får litt "fri". jeg føler meg heldig, og ville ikke byttet han mot noen annen! han er definitivt det beste som hent meg, og jeg elsker han mer enn jeg trodde var mulig! sammen har vi verdens skjønneste gutt, og skal snart få en til:-)

 

har det fantastisk jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Har akkurat kommet over hit, jeg, og føler det akkurat som deg! Har en mann som er enestående! Vi har selvfølgelig hatt våre feider som alle andre, men hvis vi passer på å snakke ordentlig om ting, rolig og uten å anklage den andre så er det utrolig hva som forståes! Begge veier! Ofte beror uvennskap på at man ikke forstår hvordan den andre føler det... Skjønner også når jeg leser her at vi er heldige som har det sånn og det får meg til å yte ekstra for at vi fortsatt skal ha det sånn!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en skikkelig prins!! Akkurat nå vasker han badet, mens jeg sitter her med en kopp te. Det har igrunn vært standarden den siste tiden. Kan bare spørre om noe så gjør han det. Å så koselig det er å være gravid når det er sånn!! Har forresten termindag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å få mannen til å holde på sann i hele svangerskapet er vel å overdrive litt vil jeg si, vi er gravide, ikke syke... men selvfølgelig, all "hjelp" mottas med takk. synes det er rart det kalles hjelp, hvem sa at det er vi som får hjelp til husarbeid? har ei lita på 2,5 fra før, så det er jo lite jeg får gjort hvis jeg er hjemme med henne. pleier som regel å organisere oss sann at han tar henne med seg på tur i noen timer på ettermiddagen, så får jeg tid til å rydde og vaske litt. etter en hel dag med henne er det faktisk litt deilig å slappe av med litt støvsuging. men: jeg er i uke 30 og har ingen plager (bekken, rygg osv, bank i bordet) vi får heller snakkes når det nærmer seg termin... regner med jeg ligger på sofaen og slapper av da ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, du er ikke alene :o)

Min elskede mann har vært helt fantastisk gjennom hele svangerskapet. Han er så utrolig omsorgsfull og god :o)

Han leser meg så godt at det er unødvendig for meg å be ham om ditt og datt.

 

Jeg er utrolig heldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene...

Men å gjøre alt for meg synes jeg blir å overdrive....

Vi er GRAVIDE;) ikke syke-hehe....

Han oppfordrer meg til å slappe av,gå ut med venninene mine ..masserer beina mine etter lange shoppingturer osv osv...

Men synes på en måte at detter er noe en kjærste skal gjøre,vi bærer jo tross alt babyen...og det er jo en del av han å,....

 

Kjærsten min har vært helt utrolig gjennom hele svangerskapet,og FØRE;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da en man som ikke ser at ting bør gjøres før småen popper ut.... ( som egentlig h*n kan gjera ka ti so helst)

 

 

Jeg har da bekkenløsning og greier så vidt komme meg ut av senga uten hjelp... Å trenger en hjelpende hånd for å få alt klart...

 

Men spør jeg så rykker han litt på nesen å ser dumt på meg... er jo ikke skittent her....

Skyter snart kattene.... dei håra noe vannvittigt....

Alt står på hue.... Alt storebror legger i fra seg overalt... greier ikke jeg å ta... for det å pitla noko opp fra golvet her ikke jeg kunnet gjort på månder.....

 

 

Jeg tror jeg trenger hushjelp........... for mannen er ikke brukandes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen min er også helt utrolig! Han hjelper til så godt han kan, og holder ut med sytingen min..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så ser jeg ikke helt poenget med det å bli dullet med bare fordi man er gravid. Når jeg er sliten eller dårlig form er han behjelpelig og henter ting for meg slik at jeg skal slippe å røre så mye på meg,men ellers er alt som normalt, etter mine ønsker. Den dagen jeg fortalte folk at jeg var gravid, begynte mange å skulle la meg sitte og skulle hjelpe meg med alt mulig og det provoserte meg, for jeg er jo ikke handikappet og ubrukelig bare fordi jeg er gravid! Har sagt til de som vil hjelpe meg med alt mulig at jeg setter pris på det, og at jeg sier i fra dersom jeg trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med LNS her jeg. jeg blir bare irritert om jeg ikke får gjøre noe selv. f.eks når vi er på butikken og handler, så syns jeg det blir for teit at mannen min skal bære alle posene hjem. til og med dorullene får jeg jo ikke bære. men får likevel bære den letteste posen og dorullene etter å ha mast litt da. er jo bare tull. hvorfor skal han slite så mye da, når jeg faktisk greier å bidra selv? vil gjøre mest mulig jeg da, tenker at hvis jeg bare ligger i sofaen og skal få han til å gjøre alt mulig, så blir det jo bare tyngre å få av kiloene etter fødsel. selvfølgelig sier jeg ifra dersom det er ekstra vanskelig, og da hjelper han jo meg. må jo ta hensyn til han også da. jeg er jo ikke syk, og hvis han skulle løpe rundt som en tøffel hele tiden, så hadde han nok blitt rimelig lei av det etter hvert. det er jo ikke hans natur. vil heller at han skal hjelpe mer til når småen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå mener nå jeg det er forsjell på å bli dulla med og få litt ekstra hjelp i hverdagen. Jeg har vert plaget med BL nesten hele svangerskapet og har ikke hatt mulighet til å få gjort alt jeg gjorde før. Nå har jeg en mage som er MYE større enn gjennomsnittet og masse vann i kroppen så jeg orker så vidt det er å gå opp trappa hjemme. Da mener jeg at jeg er heldig som har en samboer som ser dette og som stiller opp. Det virker bare som det er så mange her i min situasjon som har samboere som ikke hjelper til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si at jeg er helt enig med deg der. Jeg har en fantastisk mann som hjelper når han merker det trengs. Jeg gjør alt husarbeidet selv, lager middag som står ferdig når han kommer hjem fra jobb, og jeg tar hånd om vår datter. Og jeg er 29uker på vei. Vi som er gravide har gått av å bevege på oss...Klart vi skal slappe litt av, men det gjør vi jo på kvelden i armkroken til mannen:) Jeg ville aldri godtatt å bli behandlet som en innvalid/oppvartet så mye. Det er en glede og en deilig følelse å være gravid, ikke en sykdom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hender seg det følger med en del plager som vil hemme bevegeligheten litt. Føler meg litt sytete jeg nå som ikke orker like mye swom alle andre pga av BL og andre plager...

Har jo gjort så godt jeg kan da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også så heldig at jeg har en samboer som behandler meg som en prinsesse;)

 

det gjorde han forsovidt før jeg ble gravid også... han har støv på hjærnen , å jeg er vel ikke akkurat fult såååå nøye på det som han . så det har alltid vert han som tar husarbeidet hos oss... ;)

 

føler meg virkelig elsket og prioritert for tiden . og nå som det bare er 2 uker til termin , å den lille snuppa i magen alt veier over 3 kg begynner jeg å bli VELDIG sliten .. så at jeg får ligge på sofaen og bli "dullet med" gjør jeg gladelig ... uten dårlig samtighet i det heletatt ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på dette innlegget! Mannen min er fantastisk:) Jeg føler meg svært heldig som har en skikkelig god og grei mann, og vet han kommer til å bli en fantastisk far. Gleder meg til jeg ser mannen min meg knøttet i armene for første gang..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er også helt fantastisk nå som jeg er gravid.. å det er han på samme måte som han var føre jeg ble gravid!

 

Nå som jeg er hjemme på dag tid.. tar jeg meg av husvask å matlaging.. å så koser vi oss sammen på kvelden i stede for å dele på oppgavene da som vi gjore før.

 

Det eneste "nye" jeg trenger hjelp til av han nå.. som jeg ikke trengte før.. er å kjøre meg å hunden min opp til skogsvannene på kvelden for at vi skal bade.. Det tør jeg ikke gjør alene lenger!

 

Så jeg hadde blitt gal om jeg hadde blitt dullet med pga at jeg var gravid ( så lenge det ikke var noe bekkenløsning eller lignede som årsak da ) Er jo samme jenta som før jeg.

 

Men er super heldig fordi jeg har en topp kjæreste uansett gravid eller ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sambo som jeg må mase litt på før noe skjer ja, men det er jo ikke noe galt med omsorgen hvis jeg sier fra at noe plager meg. Har vært veldig frisk i svangerskapet jeg, men er nå i uke 34 og plages med bl og er generelt sliten. Jeg synes det er greit å få hjelp når jeg virkelig har behov for det, men å bli dullet med blir jeg bare irritert av. Hadde ikke orket å ligge i senga hele dagen heller.

Han støvsuger, står opp med ungen når behovet er der og ordner mye av det praktiske her f eks middag. Men jeg sitter mye alene på kveldene siden han også føler for tid for seg selv. Mannfolk har sitt å gruble på de også og kan jammen bli slitne av oss. Og forståelig er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid behandla som ei prinsesse jeg =) Blir også sjokkert over hvordan folk lar seg behandle her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...