Gå til innhold

Andre med smerter/ubehag/stikking i livmor?


Cat&Gullungene

Anbefalte innlegg

Jeg er 37+3 i dag (akkurat 3 uker til termin), og de siste 4-5 dagene har jeg vœrt veldig plaget med ubehag, stikking og smerter i underlivet/livmoren. Kjenner skikkelig nedpress mot skjeden, føler meg nesten sår og det er som om det svir litt innimellom. Dette har ingenting å gjøre med tissing, så jeg tror ikke det er urinveisinfeksjon.

 

Noen som har det på samme måte?

 

Kanskje det er noe på gang? Hva tror dere?

 

Jeg innbiller meg at noe av dette er en type kynnere. Jeg har ikke hatt dette tidligere i svangerskapet.

 

Blir veldig glad for svar ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Har kjent d samme jeg også. Nente d for jordmor, som sa at det var et vanlig tegn på modning. Man kan jo også være obs på urinveisinfeksjon.Men d er nok modningen:) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Jeg hadde også stikking i underlivet under graviditeten, og trodde dette var modning også. Men fant ut at det var babyen som pressa seg mot beinet. Det gjorde så vondt noen ganger at jeg ikke kunne gå. Jeg ble lagt inn på sykehuset til sjekk tre ganger før fødselen ble satt i gang på termindatoen. Jeg gikk i 24 timer med rier (ikke så veldig sterke rier, men regelmessige med 3min mellomrom), og ingenting skjedde. Da jeg hadde 5 cm opning sjekka JM meg og fant ut at babyen låg med nasa først og låg feil veg (med magen mot min mage). Vi prøvde alle slags måter og stillinger for å flytte babyen, jeg stod til og med på hodet for å prøve å få babyen bakover igjen, men han satt bomm fast. Slik hadde da altså babyen min ligget siden uke 36 og vert grunnen til de sterke stikkingene i underlivet mitt på slutten. Guttebabyen min måtte taes med keisersnitt. Det var litt av en lettelse å få den graviditeten og fødselen overstått. Håper det ikke er dette som skjer med deg også. Jeg ville bare dele historien min med deg, vil ikke skremme deg på noen måte. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...