Gå til innhold

er det bare jeg som ikke har høg mage?


Gjest

Anbefalte innlegg

føler den henger på knærne!! har ikke noe problem med å puste eller press oppover. den er skikkelig lav nå.. kan det bety at jeg slipper gå over tiden denne gangen? for sist var magen sinnsykt høy helt til slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde lav mage med første mann og han kom ppå termin, og har lav mage denne gangen også, men må si jeg håper og krysser fingrer på at han skal komme ett par uker før termin.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lav mage....utrolig god plass opp til ribbeina.

 

Slik har jeg vært med de to forrige og, særlig med minsten. Så er vel naturlig at jeg får enda lavere mage med nr fire....Deilig er det da...men jeg har desverre gått over med alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeeeeeei!!! du må ikke si det!!!! jeg håper og håper i det uendelige at dette skal bety termin elle rlitt før.. vet jeg er totalt idiot som gjør det, da sjansen for å gå over er stor siden jeg gjort det en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si sånt. Vil ikke og orker ikke gå halvannen mnd til. Har nettopp kjøpt hus og kan ikke fordra å bare sitte å se på at andre gjør "mine" oppgaver, vil male og tapetsere selv jeg (er en smule nøye på at ting er pent og riktig gjort..)

 

Vilegentlig ha ut ungen nå, men må vel bare vente!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er liksom ikke helt den samme kosen å gå gravid når du har en toåring som skal alt det jeg ikke klare, som å bruke meg som klatrestativ feks. Og i denne varmen som har vært så øker ikke akkurat tolmodigheten.

 

men hovedgrunnen til at jeg vil ha han ut før er at den første terminen var 6. juli, mens ul viste 5. august. Så jeg satser på at de er feil og at riktig termin skal være midten av juli...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skjønner jeg det er psykisk jobbig, du er jo sikkert instilt på en helt annen dag enn ul termin!!

 

vet ALT om å ha en 2 åring i hus ja.. heldigvis er han i bhg hver dag, og trives godt der. hjemme hadde vi nok drept hverandre:-) han er så trassig for tiden at jeg blir helt vill.. i tillegg jobber faren hans som f hele juli, så vi er mye alene på ettermiddager og kvelder..

 

men trøster meg med at det bare er for noen uker til, så har han ferie!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi har ganske lik hverdag jeg! En liten tass som bare vil det motsatte av det vi vil, og en mann som jobber som en gal, men men alt i alt så trives jeg å gå gravid. Er like fasinert denne gang som forrige at kroppen min klarer alt det den skal gjennom. Blir gøy å hilse på nurket uansett når tid hn bestemmer seg for å komme ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er utrolig hva kroppen gjør i disse tider! er egentlig ikke rart at man har vondter og plager, for det er jammen meg en jobb å være gravid også!! idag har jeg mann hjemme, og han og gutten ligger og tar seg en lur nå, jeg baker boller og skal sette meg med avisen, ferske boller og en kopp te og slappe av!

 

søndager kan være greie nok de og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

har termin 25. august. Noen dager henger magen ganske langt ned, føles som jeg ser ut som en trailersjaffør som har vert for ofte på shell, enn en gravid dame.Litt ekkelt, men plutseli er jeg høy ijenn. Kjenner hodet oppe ved ribbbena. Det er veldig forskjellig! Helt utroli å kunne kjenne en fot der å ett hode. Fikk forresten akkurat melding fra venninna mi...Ho hadde akkurat fått en nydeli gutt. Sitt å skrik ej no:)))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du vil ha ungen ut ja...

Har tre gutter på 2, 4 og 6 år. Er klatrestativ for de to minste jeg og. Mannen jobber mye, bl.a. i dag.... Kommer i alle fall ikke hjem før 23.

Må få huset i stand igejn etter barnebursdag med en haug med 6 åringer her i går...og bekkenet er såååååååååå godt.

Jaja, godt det er 5 uker igjen og ikke mer. Jeg blir etter stor sannsynlighet satt igang på termin jeg da, etter to igangsettelser fra før fordi jeg ikke kommer igang...(men legen stopper det vel tenker jeg....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde lav mage med de 2 første,ble jo enda lavere når den sank ned.denne gangen har jeg hatt mye mer halsbrann og høyere mage,så nå når den er kommet ned så virker den mer normal på meg.

men noen ganger er den rund og noen ganger er det som om den flyter ut mot sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...