Gå til innhold

har far rett til permisjon rett etter fødsel?


trollo

Anbefalte innlegg

Hei. Er det nokon som veit om far har rett på permisjon rett etter fødselen? Min mann har ein jobb som gjer at han reiser veldig mykje og han har turnusordning. Dvs at han kan bli kallt ut og vere vekke i 5 veker for å så ha fri i 3 veker. No tar han ferie før fødsel, men viss eg blir gåande på overtid så må han jo plutselig reise ut på jobb rett etter at ungen er fødd. Må seie eg synes det er skummelt med tanke på å vere åleine med ungen rett etter fødselen. Eg har jo ikkje peiling og er også sikkert ganske sliten. I tillegg har vi hund som treng både tur og oppmerksomhet..... Er det nokon som veit dette, evt veit kor eg kan finne info om det? har prøvd på trygdeetaten sine sider, men fann ingenting der....

Håper nokon kan hjelpe meg. Har berre en mnd igjen til termin og det har begynt å demre for meg at snart skal det skje..... spennande!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

han har krav på to uker permisjon i sammenheng med fødsel, men det er opp til arbeidsgiver om han får det med eller uten lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss han ikke får lønn fra arbeidsgiveren, får han da lønn av trygdekontoret for de 2 ukers perioden. Eller....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det gjør han ikke hvis ikke arbgiver vil betale blir det to uker uten lønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...