Gå til innhold

Når vasket dere klær og dyner?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har ikke termin før 1 September men det klør i fingrene etter å vaske klærne og dyna, men burde jeg vente litt før jeg gjør det? tenkte angående støv og lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker jeg skal begunne en måned før.. har klødd lenge, men det er jo godt å ha noe å pjuske med på slutten =)=) De støver nok fort ned viss du vasker dem nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da tenker jeg at jeg følger ditt eksempel jeg :) Begynner å bli ivrig på å få møte lille tulla og tror den kommer fortere hvis alt er ferdig vettu hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle finne dyna i dag, og pledda, og vaske...

 

21 dager igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar d nok i uken som kommer, eller uken etter d..(4uker igjen) mamma har ferie nå så hon ville komme å hjelpe meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok lurt å vente litt ja. Jeg vasket klær og dyner forrige helg - i dag er det 14 dager til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyner er vasket, men klærne/sengklæren venter jeg med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag!

Har tre uker og 4 dager tl termin. Ble ikke helt ferdig da, har flere klær å vaske, men begynte i hvert fall i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra gamledager av, skulle man ha alt vasket og klart seks uker før termin. Det hadde jeg sist gang, men det var fordi jeg var så utolmodig:)

Denne ganagen vet jeg ikke helt når jeg skal ha alt klart. Har 8 uker igjen, så jeg har god tid da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...