Gå til innhold

Jeg vil føde!!!


Gutten vår 07/07/06

Anbefalte innlegg

Arrrgh... blir så lei. Går og håper i ukesvis (dum som jeg er) på at jeg skal føde før tiden. Men neida! Hadde termin i går og ingenting er skjedd ennå. Det er så kjedelig å hele tiden måtte finne på ting å gjøre på hver dag. Har jo ingen konkrete planer i tiden fremover! Blir så nedstemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samma her, hadde termin den 6. Men noen dager over tida bør vi kanskje regne med? det vanskeligste e å planlegge dagene, liksom - hva kan jeg egentlig gjøre idag, både hvor langt unna og ikke minst uten å bli for sliten...best å gjøre noe hyggelig. Ta det med ro, spis melon og tida går selv om du ikke tror det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også! Hadde termin for en uke siden, men ingenting skjer, sukk:-( Rett og slett møkka lei nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vil... trodde nesten det skjedde i natt, men vonde kynnere og vondt i korsryggen gikk over og her sitter jeg fortsatt. Utrolig skuffende............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samme her... hadde termin 6 juli men kjenner ingen forskjell enda :( bare litt ekstra mensen smerter... blir så skuffa når jeg våkner å det ikke har skjedd nå.. jormora mi har sagt til meg at jeg ikke fikk gå åver tida men så viste det seg at blo prosenten min kun lå på 3% så di kan ikke sett i gang noe heller :( var å målte babyn for en mnd sia å da var ho 3200g så ho er sikkert 4000 nå... huff er så lei.. å gruer litt med tanke på at jeg skal føde et stort barn.. er bare 1.60 høy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er min første. Vet det er altfor tidlig å bli utålmodig, men jeg blir rett og slett litt nedbrutt av å gå og vente. Noen kjenninger av oss som hadde termin en uke etter meg fødte i morges!! Noen er bare heldige...

 

Kanskje det er ekstra lett å kjede seg om sommeren når det er lite å finne på og alle er på ferie.... Vi kan jo ikke reise så langt vekk vi akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...