Gå til innhold

Kan det å bli skikkelig redd sette i gang fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal på ferie om et par dager, vi drar da til Danmark. Vi skal bl.a på Tivoli i København. Jeg forstår selvfølgelig at jeg ikke kan kjøre berg-og-dalbaner når jeg er i uke 31-32, men har veldig lyst til å¨prøve den nye karusellen "Himmelskibet". Det er en type gammeldags karusell, men den går 80 m over bakken. Er det farlig for meg å bli skremt? Kan nok bli veldig mye adrenalin når det er snakk om sånne høyder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dessverre ikke noe svar til deg, men jeg lurer på det samme selv. Jeg skal til Liseberg i sommer, og lurer veldig på om jeg kan tillate meg å kjøre noe som helst karusell? Vi er flere barnefamilier som drar sammen, og jeg vet at alle de andre voksne er hekta på tivoli og kommer til å kjøre alt som er gøy. Jeg kommer til å være i uke 31 når vi er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje stopper det seg selv, da en del tivoli fraråder/ forbyr gravide å ta karuseller..? Har vært sammen med venner og tantebarn på "omreisende" tivoli i år og der sto det oppslag om at gravide ble frarådet/ forbydd å ta karusell. Litt kjedelig dersom man er skikkelig "karusellfreak", men for mitt vedkommende var det HELT greit!! :P

Håper dere finner ut av det, og god tur uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...