Gå til innhold

Utroskap?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min har møtt en dame på byen flere ganger sammen med felles kjente. De 3 siste månedene har de møtt hverandre oftere og han har begynt å sende sms'er med henne og ringe henne når han er alene på gutteturer. Han sier at det var kun for spenningens skyld, men jeg aksepterer ikke sånt. Er det utroskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utroskap definitivt! Hvis ikke han kan prate med henne når du er til stede, er det noe som ikke er som det skal være!

Tror ikke han hadde syns det var no særlig hvis det var omvendt, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg absolutt er en form for utroskap! Jeg hadde nok frest opp ja! Ikke vanskelig med min lunte........!!!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noe han føler han må skjule for deg, er ikke motivene rene..... så ja, jeg vil kalle det utroskap. Om ikke fysisk utroskap, så ihvertfall følelsesmessig utroskap...og like uakseptabelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror han bare har en liten flørt på gang, mulig han er litt forelsket - uten at jeg kan uttale meg om det. det har skjedd både med meg og min kjære at vi har vært litt forelsket i andre - men det kommer helt ann på hvordan man takler det, dersom man spiller rollen for langt blir noen helt klart såret, enten partneren eller den man flørter med som kanskje etter hvert forventer noe mer...

 

jeg løste min floke ved å spørre mannen min om han hadde godtatt og likt om jeg hadde gjort det samme som han - svaret hans var nei og dermed var saken avsluttet. men jeg må si at jeg unnet han litt oppmerksomhet, det er jo godt at blodet bruser - bare man vet hvor man hører hjemme!

 

jeg vil ikke kalle det utroskap, men det er definitivt noe jeg IKKE ville akseptert om jeg hadde vært deg, synes ikke du er urimelig dersom du tar det opp med han. dessuten hadde det vært spennene å høre hva han mente om du skulle hatt en kompis som du møtte på byen uten han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke utroskap, men grovt tillittsbrudd.

 

Slikt er greit hvis og bare hvis det er helt greit for den andre...

 

Selv om jeg ikke mener det er utroskap så mener jeg og at det finnes ting som er verre enn utroskap og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall det hva du vil, utroskap eller i, men det er helt uakseptabelt. Totalt uakseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste opp innlegget ditt for mannen min... Som han sa, ingen mann vil "bare være gode venner" med en annen kvinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange tilbakemeldinger. Jeg fikk mest sjokk, fordi ting har vært så fint mellom oss i dette svangerskapet. Og tillitsbrudd er det i høyeste grad. Vet ikke hva jeg gjør nå eller hvor vi går, men tar en dag av gangen.

Mulig jeg hadde reagert annerledes om jeg ikke var gravid. Nå ble jeg fryktelig lei meg og sjokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig. Kvinne og mann kan visst være venner uten at de vil ha sex med hverandre. Alle tenker ikke med kjønnet. Ikke menn heller.

Men jeg hadde reagert veldig hvis kjæresten min plutselig begynt å sms.a med en fremmed dame. Det er ikke utroskap, men det er IKKE OK hvis det skjer i skjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...