Gå til innhold

Vann i kroppen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det mange av dere som har mye vann i kroppen? Når fikk dere vann i kroppen? Jeg er nå 29 uker på vei, og er livredd for å få mye vann i kroppen fordi jeg har problemer med åreknuter og syns jeg ser ut som en svær flodhest allerede nå... Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vanvittig mye vann i kroppen! Føttene mine ser ut som tømmerstokker, og ingen sko passer. Det samme gjelder fingrene og leggene mine. Jeg begynte å få synlig vann i kroppen ca i uke 34/35. Er i uke 39 nå og det føles som om føttene mine sprenger når jeg går på dem. Men det betyr jo ikke at du får det samme! Skal krysse fingrene for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 30 uker på vei, og i følge legen har jeg usedvanlig lite vann i kroppen. Tror det er veldig individuelt det altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hevelse i beina ca. uke 30. Ser på helsekortet at det økte litt igjen i uke 34, og nå i uke 37 er ødemer 2. Jeg bruker støttestrømer nå, og det hjelper både på hevelsene og forebygger åreknuter. Jeg er mye lettere i beina ved bruk av støttestømper, og så blir det ikke sånt press ned i føttene. Å være i bevegelse, gå, sykle og gjøre øvelser hjelper for å bedre sirkulasjonen. Sitte og ligge høyt med beina forebygger også, og unngå å stå/gå for lenge av gangen. Varmen gjør at hevelsene ofte blir verre, men dette er veldig individuelt. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist hadde jeg oktober baby og hadde ikke noe vann i det hele tatt. Nå blir det august baby og selv om det ikke er så mye, er det ubehagelig!! Jeg er hvitlig i fingrene og stiv i alle finger og tær (leddene) og får sokkemerker av ingenting. Det prikker og brenner i hender og føtter....

Ikke noe behagelig!! Det kom ikke før varmen kom.... håper du slipper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg hadde vann i kroppen, men så begynte jeg å spide vannmelon å da har det gått tilbake??? Vet ikke om det skyldes vannmelonen, spiser en halv om dagen. Var plaget med masse vann med forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å merke at anklene og føttene mine var hovne. Det er også ømt å gå uten sko inne. Tror jeg var 25 uker på vei.. Nå er jeg 30+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...