Gå til innhold

Panty


tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

For en stund siden var det mye snakk om panty truser her på forumet. At panty truser skal være veldig effektivt for å få magen tilbake til fin størrelse fortest mulig. Å ha på panty truser kan neppe være skadelig siden man blir anbefalt å ligge så mye på magen som mulig.

 

Jeg husker at det var flere som lurte på om man fikk kjøpt disse andre steder enn på spar kjøp (blandt annet meg) og på størrelsene. Derfor tenkte jeg å fortelle at jeg fant flere panty truser på lindex i dag, og fikk god veiledning både på størrelser og på hvem som var best. Prisen lå på mellom 70 og 150 kroner trusa (ca samme som spar kjøp). De jeg kjøpte var skikkelig stygge og kosta 150 kr, men de skulle hjelpe skikkelig. Jeg kjøpte størrelse 80 som skal tilsvare størrelse 42.

 

Må også si at de lo godt av meg når jeg kom inn med sprekkeferdig mage og spurte om de har sånne truser som holder inn magen. hehe

 

Håper dette kan hjelpe noen som fortsatt lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk:)

Syns det var mye usikkert rundt størrelsene, så droppa å bestille på nett. Kanskje jeg skal ta turen innom Lindex jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men skal man kjøpe den størrelsen man var i før man ble gravid eller større? skal de ikke sitte VELDIG stramt for å gjøre nytten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt slike "hold in" truser fra sloggi, synes de så greie ut. kostet 125kr på cubus. Kjøpte en str. større enn jeg brukte før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte str 75 i sparkjøp, men syns de virker litt småe... Brukte str 38 før svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...