Gå til innhold

Åh...har så vondt...kan det være hemorroider??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har født for en liten uke siden..og det kjennes ut som om kniver blir stukket opp i baken! kjennes ikke sånn hele tiden, ganske sjelden faktisk, men akkurat nå er det ILLE! tør ikke gå på do... er det noen som vet om stikkpiller mot hemorroider er reseptfrie? eller må jeg til legen? og ER dette hemorroider? huff..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har forresten ingen kuler eller noe, merker ingenting utenpå, rundt åpningen. det er bare følelsen av kniver langt oppi endetarmen... noen som vet om dette er hemorroider? håper på hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke svare deg, da jeg har hemoride som er utvnendig, og ikke vond! Men de selger preparat på apoteket, resepfritt!!!

men vist det er vondt bør du kanskje kontakte lege for nærmere undersøkelse....selv om det sikkert ikke blir så gøy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva du har, men jeg kjenner igjenn smerten du beskriver. Jeg hadde det sånn for et par uker siden. Jeg smurte fingeren min inn med vaselin og stakk den opp i endetarmen for å kjenne, og der kjente jeg to små og utrolig vonde klumper. Jeg smurte de fulle av vaselin og gjorde det samme to til tre ganger for dag i tre dager( innbilte meg at avføringen gled letter ut med vaselin). Vet ikke om det var hemoridder men det var vondt, og de forsvant etter vaselinkuren!

Håper du finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...