Gå til innhold

Fikk akkurat telefon fra legen min...


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

...og jeg er så glad så glad!!!!

 

Jeg har en revmatisk sykdom som gjør at jeg må gå fast på noen medisiner. Den ene typen jeg tar, kan jeg ikke ta dersom jeg skal amme. Sist jeg var gravid måtte jeg slutte på dene medisinen 6 uker før termin, for at alt stoffet skulle være ute av kroppen min før amminga tok til. Heldigvis fikk jeg ammet Elias i 4,5 måned før jeg MÅTTE begynne på medisinene igjen, og ufrivillig måtte gi opp ammingen - det var veldig nedtur for meg =( (jeg hadde overflod av melk!!!)

 

Beskjeden fra legen i dag, var at jeg ikk etrengtee slutte på medisinen før jeg var i fødsel, fordi dette er et stoff som går fort ut av kroppen, og at det ville være ute før jeg hadde melk til lillesnuppa. Det vi ljo si at dersom det går like bra denne gangen som med Elias, så får jeg jo ammet i 6 uker lengre!!! Og det e rjo kjempebra!

 

Jeg har vært så redd for at jeg ikke skulle få lov til å amme denne gangen...men nå får jeg det - og da er jeg så inderlig glad for det!!!

 

Måtte bare dele det med mine gode BIMvenner =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt da,håper det går bra-alt ordner seg for snille jenter som det bruker å sies...he he. Ha en god sommer. Termin samma dagen vi ser jeg. klem anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Så gøy med enda en som har termin samme dag som meg...vet det er en til, men akkurat nå husker jeg ikke nicket!!!

 

Ha en riktig god sommer du å =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Alltid godt å høre gode nyheter.

 

Jeg fikk tips om å ringe nasjonalt ammesenter (eller hva det heter) hvis man har spørsmål og medisin og amming. For alt jeg vet kan det være der legen din har ringt. Hvis ikke, ville jeg ha ringt dit og forhørt meg litt. Ei jeg kjenner fant ut at hun kunne amme og bruke medisinene sine. Legen hadde sagt at hun ikke kunne. Kan være lurt å ta kontakt selv. Hun jeg kjenner hadde ikke revmatisme.

 

Lykke til iallefall, og hurra for gode nyheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! så bra da. Jeg har også revmatisk sykdom, men går ikke på medisiner ennå. Bruker homeopat og noe helsekost. har heldigvis klart meg med det. Har forresten termin dagen etter deg. spennende å se når vi får. Lykke til videre og med ammingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...