Gå til innhold

termin 28.juli *fødeklar*


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at du vil føde nå, og har prøvd flere kjerringråd for å komme i gang?

 

Men du har jo ikke termin før om lenge! Det beste er jo at barnet blir født innenfor termin, så du slipper prematurbarn og alt rundt det? Må si at jeg ikke skjønner deg helt der.... For såvidt har jeg lagt merke til at flere andre er utålmodige og klar for fødsel lenge før termin...

Jeg vil heller går over noen dager enn å få for tidlig, for barnet sin del!(Og jeg har ikke hatt noe lett svangerskap, tro du meg!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er faktisk enig med HI...! Har hun en personlig grunn er jo det noe annet, men det er flere har jeg lagt merke til, som er klare for å føde lenge før termin...!

Man er ikke innenfor termin før 2 uker før ul termin, forresten... 2 uker før og 2 uker etter er innenfor termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere. Skjønner at dere tenker sånn,. men iflg jm er ungen klar. hu veier over 4 kg. Har vert på ul og kontrollert dette. Så jm mente at hun burde komme nå i løpet av ei uke hvis ikke setter de meg i gang på tirsdag. Sjansenblir bare større og større for at jeg må ta keisersnitt da hun er stor, jeg er lita og muligens det kan bli problemer med bekkenet. Sa for ungens beste burde hu komme nå snart. Derfor vil jeg gjerne få satt det i gang med å gå turer o.l. Fikk også sex på resept. hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Håper hun kommer av seg selv.

 

Om ikke har jeg hatt to flott igangsatte fødsler, relativt raske og godt kontrollerte. Så det er å anbefale :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det håper jeg og. Kommer hu ikke snart blir det nok ks og jeg har jo gleda meg til fødselen hele tiden. Blir skikkelig nedtur med ks i såfall. Men jeg krysser fingrene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk jeg min forklaring, hihi:-) Lykke til med fødselen, håper du slipper KS, eller igangsetting! Så lenge det er en real grunn er det jo noe annet, derfor måtte jeg rett og slett spørre deg...

 

Hilsen plagsomme nysgjerringe HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei. Hadde det ikke vert en grunn hadde det jo vert litt egoistisk å prøve å få det i gang såpass tidlig. Ungen kommer da den er klar, men i mitt tilfelle vet hun nok ikke sitt eget beste. hehe

Disse barna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk liten jeg også,og har født en gutt på 4600,men er ikke tilbtdd ks for det.merkelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keisersnitt blir nok bare aktuelt om jeg går til termin og hu er over 5 kg, men jm ville advare meg om at det kunne bli komplikasjoner under fødsel hvis hu kommer før og. Veit ikke helt str på bekkenet og jeg ville ikke ha røntgen. Men det er nok forsjellig fra jm til jm og. De har jo sine personlige syn på ting selv om de skal være proffe. Hehehe. Er jo bare mennesker de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...