Gå til innhold

Jaja, så ble den negativ i dag å....


ville_og_fikk_til_etter_7år

Anbefalte innlegg

Det var den EL testen fra hurtigtest.no... jeg får bare en svak strek der det skal bli en sterk farge, og der det skal være sterk farge der er det det... Men jeg skal egentlig ha to sterke streker..... er på dag 14 i dag..... og har en syklus på 36 (hadde sist ihvertfall, ganger før sist hadde jeg syklus på 70 dager). Når skal jeg liksom ha EL da a?? Jeg tester fra to, til tre ganger om dagen jeg for å være sikker.... det begynner å bli dyyyyrt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må man teste flere ganger om dagen da? hmm, syklus på 70 dager blir det jo ikke så lett nei, og dyrt ja.

du har ikke prøvd å dra til gyn da? de kan hjelpe deg med å balansere syklusen bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal ikke være nødvendig å teste flere ganger om dagen, hvis du får en positiv el test viser den at du får el innen 36 timer tror jeg det er (avhenger vel litt av merke o.l.) men ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde eggløsningen var14 dager før ikm og ikke 14 dager etter..

har jeg misforstått helt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk negativ el test i dag jeg også.Hadde en syklus på 27 dager deto siste to mnd men ikke denne skjer det ut som.Er på dag 14 nå og ingen posetiv cb test her i gården enda nei.Har kun 2 igjen...snufs.Håper og håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...