Gå til innhold

Ventetiden....


gutte-mamma

Anbefalte innlegg

I dag måtte jeg innom her for rett og slett å minne meg selv på at det snart skal skje... Har to små fra før av, hektiske dager og lite tid til å tenke på fødsel. Når jeg nå leser innleggene her så husker jeg spenningen rundt spesielt første fødsel...da hadde jeg nok av tid til å vente....tenke...planlegge...det var en god tid, husk å nyte den alle dere som nå går å venter på deres førstefødte!!

 

I morgen skal jeg finne frem klær og gjøre klar bag. Det er ikke mer enn to uker igjen;)

 

Lykke til til alle dere ventende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. det er utrolig hvor mye mere "avslappet" men er i senere svskap enn i første. Man har vel rett og slett ikke tid til å tenke så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, tiden går veldig fort. SAmtidig som jeg venter så fryktlig på at den lille skal komme. Fikk beskjed av jordmor om at jeg hadde vel gjort klar bagen nå...... -ehee jeg har tenkt på d da, svarte jeg som sant er. Måtte love å pakke den nå, så i morgen skal jeg prøve å få ting i orden. Er 10 dager igjen til termin i dag, så d er nok på tide. Sist gang lå alt klart hvertfall en mnd før.... Og babyen kom en uke før termin, er jeg like heldig denne gangen så bør jeg nok bli klar ja....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...