Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 11:30-11:45

spådd!!


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

Mange av de som har spådd meg har spådd at jeg ikke blir gravid før mellom aug-okt.Er så lei....tar ikke den spåingen så alvorlig men litt arti allikevel.Har det stemt noe til dere eller hva?Noen erfaringer?

Kimby spådde meg gravid nå rundt disse tider..hun er den eneste.Håper at hun har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cec26 har sagt at jeg blir gravid denne mnd. Det gjenstår og se :o)

Får håpe det stemmer hos oss begge da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt spådd september/høsten.... så vi får se om det stemmer! Har aller helst lyst på en julispire :o) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte inn meld til mess tv av alle ting jeg da... ja jeg vurderte å trykke på anonym knappen nå.

Skjangsene var gode i juni, og det skulle vist være gode muligheter denne sommeren,

 

kan under tvil har litt tro på spåing, er ikke sikker

men tror ikke på sånn dere mess greiene, blir for upersonlig liksom, men fikk litt morro ut av 10`n syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inne på dinbaby under debatter finner du et spå forum der kan du bli spådd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt spådd av flere personer..

Er en stund siden nå da...

Alle har sagt at jeg blir gravid i juli-sept.

Hun ene sa at jeg fikk ei jente..Ei anna ei sa at vi kom til å streve en del...Hun snakka jeg med da jeg var i min 5/6 pp...

Jeg tar forsåvidt alt dette med en klype salt...men nå som jeg nærmer meg 17 pp så er det jo lov å håpe alikevel...Er det ikke.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg ble spådd av nattinatt og elastica gravid i sommer..... rett etter el spurte jeg om jeg var gravid nå (i juni) begge svarte at det var jeg.... og det stemte.... er nå 5 uker og 4 dager :-) de har spådd meg gutt begge to så det gjenstår og se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt spådd av nattinatt som spådde at jeg ville bli gravid i september.. Så da får vi se da, skal ihvertfall fortsette prøvinga i månedene før september uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...