Gå til innhold

Jeg har født!


Sanasola

Anbefalte innlegg

Klokken fem på morgenen den 26.juni våkna jeg av at det var vått i senga!Det var veeeldig vått,så jeg skjønte med en gang at det var vannet som hadde gått.Fikk barnevakt til toåringen vår,og kjørte til sykehuset.

Hodet var ikke festa, så jeg måtte ligge nede til i ni-ti tida. Da var hodet festa og jeg kunne opp å gå.Hadde ingen åpning.Riene kom med en gang jeg beveget meg,så jeg måtte legge meg på senga igjen.Riene kom så tett og var så vonde at jeg bare lå helt stille å holdt meg i den ene snippen på dyna uten å si et ord.

Plutselig måtte jeg bare presse.Samboeren sa ifra til jordmor som var utpå gangen,og da hun undersøkte meg så var nurket klar for siste innspurt.Jeg fikk kravlet meg opp i badekaret,som forøvrig var veldig deilig,og etter noen få pressrier så kom vår lille prinsesse til verden under vann!!10 dager før menstermin og 3 uker og 1 dag før ul termin.Hun var 3150 gram og 50 cm,og selvfølgelig nydelig!

Så nå sitter jeg her og skriver med nurket i fanget,og vi er en lykkelig familie på 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som en god opplevelse, får bare ønske for oss alle at det går like bra;))

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det alle sammen!:-)

Ja det var en kjempe grei fødsel!Selvfølgelig var det kjempe vondt,men alt gikk så fort og greit så jeg er kjempefornøyd!Lykke til alle dere andre som venter spent på fødsel!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Jeg syntes du hørtes så tapper ut når du var helt stille og klamra deg til dyna. I motsetning til hva jeg husker av mine høye brøl...:) Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerere med lille jenta! Og en fin fødsel. Bestiller en sånn jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...