Gå til innhold

Når fikk dere vann i kroppen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei, er i uke 36 og har enda ikke fått noe vann i kroppen. savner det ikke, såklart, men lurer på om dette vil si at jeg er heldig som har sluppet unna så langt? Hender jeg har litt spreng i fingrene om morgenen men det gir seg på et par timer og jeg har ikke trengt å ta av ringer osv.

Når begynte dere å få vann i kroppen og hvor ille ble det, har dere vann i beina eller armene eller generelt? Eller er dette noe man får bare de siste dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fått det enda:-)

Drikker MASSE vann, men vet jo ikke om det har noe å si, kansje vi bare er heldige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i veke 34 og har enno ikkje fått noko vatn i kroppen. Hadde det heller ikkje i sist svangerskap, sjølv om jenta kom 110 dagar etter termin. Så det ka godt hende ddu slepp unna ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110 dager etter termin??????

Jeg fikk vann for mange uker siden og er fødeklar nå. Har du ikke fått det til nå, får du det sikkert ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110 dager etter tremin? hvordan i alle dager går det?? Er det ikke vanlig å sette igang en fødsel da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har merket det spesielt den siste uken, er nå i uke 33. Jeg er ikke direkte hoven i armer og bein, men merker sokkemerker og at det er stinnt å bøye fingre og tær. Det kribler og sprenger. Føttene mine er kjempevarme om natta, de brenner! Varmen har ikke akkurat hjulpet nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 35 å har heller ikk så masse vann i kroppen.... Men kjenner jeg er litt stiv i fingrene om morgenen!! Men det er alt!

 

Håper ikk det kommer no mer heller...

 

*Lykke til alle dere andre*

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 35 og har hatt vann i kroppen i allefall dei 6-7 siste ukene,og veldig mye i varmen..Er noe drit, vond og øm i beina..Så jeg er ikke akkurat glad for det pene været..Savner noe realt dyskeregn=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, vart litt mang 1 tall der, selvfølgelig 10 dagar etter termin, ikkje 110!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra rundt uke 29. Men da mest om ettermidag/kveld. Nå må jeg bare si at støttestrømper er fra himmelen!!!!!!!!!! (uke 34 nå) Overlever ikke uten dem, da klarer jeg nesten ikke gå på beina på ettermiddagen.

 

Merker det også godt om jeg ligger ned en stund for har merker etter det minste trykk. Slik som man kan ha etter å ha sovna med trynet ned i ei krøllete pute vøtt, sånne sovemerker, det får jeg masse av selv om det ikke er store krøllen og etter få minutter.

 

Ringer er for..ja ikke for meg på en stund til ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk vann i kroppen for en uke siden, i uke 39, det kom med varmen en uke før termin!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå i det siste fått vann i kroppen. Begynte for ca en uke siden (har i dag begynt på uke 31). Hender jeg må ta av meg ringene om nettene, men kan stort sett ha dem på på dagtid, men da sitter dem jammen godt også. Kjenner også at det er kommet vann i føttene. Og i går når jeg presset en fing på leggen min så var det en liten grop igjen der - som forsvant en liten stund etter.

 

Men det er nok varmen, og ikke mye å gjøre med det annet enn å pøse på med vann og ha beina høyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 38, og har nå fått vann i kroppen. Fikk det nå når det ble så fryktelig varmt! Her er jo 30 grader i skyggen! Men så lenge det er ok temperatur, merer jeg ingenting. Så skal vel ikke klage... Er beina det går verst ut over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...