Gå til innhold

Vet jeg bør ringe føden, men spør her først likevel:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I natt kom det litt vått i trusa mi, tror nok ikke det var urin. Sto opp og vasket meg og skiftet til rent og la i ett bind, det var det jordmor rådet meg til hvis jeg var usikker på om vannet hadde gått.... Da jeg sjekket senere var det kommet litt til i bindet samt at det var noe, unnskyld, blodfarget. Byttet bind og nå er det likt igjen. Har hatt endel uregelmessige tak nedentil foran og i ryggen, de startet i går kveld og varte gjennom natten, bortsett fra ett par-3 timers søvn i natt og 40 min på morgen kanten. Utover det har det vært veldig uregelmessig. Føler på en måte ikke stress med å kontakte føden enda, for det kommer ikke til å bli noen fødsel på hvertfall flere timer enda, da ingenting er regelmessig, og styrken i takene varierer.

 

Det har vært svært lite som har kommet i bindet, slimproppen mener jeg gikk i går, kan det være rester av den kanskje som har kommet? Noen som kan si noe av egen erfaring. Har ikke lyst til å ringe føden og komme inn dit for en snar sjekk og så bli sendt hjem igjen.... Vil ikke dit før jeg må...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du bør nok iallfall ringe føden å fortelle dette, så sier de om det er nødvendig om du kommer. du skal alltid ringe føden ved blod. har vore innlagt 2 ganger på føden me falsk alarm, vet at det ikke er noe gøy.. men sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, da har jeg ringt, hun trodde ikke det var vannet som hadde gått, pga at det kom så lite. Så skulle bare avvente, veldig greit å få det bekreftet fra noen proffe da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Er på "smug-titt-besøk" fra Bli gravid. Men da jeg så innlegget ditt ble jeg fristet til å svare. Det samme skjedde med meg, kom bare bittelitt. Hadde overtidskontroll hos legen den dagen, så da nevnte jeg det. Jeg ble sendt til føden hvor de konstanterte 2 cm åpning og det var fostervann som var kommet ut... Så kanskje like greit å få det sjekket en gang til? Når har du termin?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, har ikke vært her siden siste innlegget her. Jeg har termin i morgen, men hun mente jeg kunne evt ringe poliklinikken i morgen og komme dit dersom jeg ønsket det. Satser heller på å bli innlagt før det jeg:) Vil så gjerne nå!!!

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...