Gå til innhold

flere her som ikke har lenge i gjen og ikke


GRAM

Anbefalte innlegg

føler seg i form?

er så trett,urolig i kroppen,utilpass,rar i kroppen.+noen kynnere.har ikke matlyst heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he du kan si det sånn at jeg skulle vaska huset for en mnd siden....

 

sofaen har fått ligge sår....he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff! Forrige uke hadde jeg veldig mye energi, men denne uka har jeg ikke orka noen ting nesten... Ikke matlyst her heller, har vært så opptatt av det jeg putter i meg tidligere i svangerskapet, de to siste ukene har det vært så som så med det... Vi er snart ved målet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlyst er det lenge siden jeg har hatt. Ingenting frister. ALt er bare pyton.

Ellers har formen vært ganske fin, frem til idag. Er 4 dager over og gikk på en smell idag. Skikkelig utafor, deppa og griner for ingenting.

Overtid er tortur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin imorra... er 1.60 høy eller kansje jeg skal si lav?!?!? å veier 105kg!!!! (tror hele bygda vet hvem jeg er nå bare pga. den store magen min ;) plaget med bekkenløysning å en masse vonde kynnere... i tillegg er jeg alene... huff for et slit.. men det er vel verd det =)

 

STÅ PÅ ALLE SAMMEN!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 20. og er slapp og også uten noe særlig matlyst. Er ikke helt sikker på om det er varmen eller bebisen som tar energien fra meg.

 

*biter tenna sammen og venter videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg også med bare 17 dager igjen til termin. Begynner å bli en smule lei, men formen er egentlig ganske bra den. Er fryktelig varmt for høygravide meg, og som en over her sier er det ikke lett å være gravid når man bare måler 160 på strømpelesten... Tungt er det også..

 

Kjerringråd mottas med stor takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt at det ikke er bare meg,hadde det ikke slik med de to første ,som jeg kan huske da....føler meg litt bedre etter en time i senga helt alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...