Gå til innhold

vekt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Selv om snittet for å legge på seg har gått opp, "veier" fortsatt svangerskapet det samme.

Men vi spiser annerledes enn i gjorde for 20 år siden, mer sukker og mindre aktivitet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er at.. det er så mange som sier det er helt ok å legge på seg 20-30 kg , at de har spist sunt osv.. bullshit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en som er veldig slank i utgangspunktet, er det helt normalt å gå opp mye mer enn en som har noen kilo for mye. Synes det er litt merkelig at du skal påstå at alle de som har gått opp mer enn de tilmålte 12 kiloene har spist usunt. Det er jo rett og slett ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min farmor gikk opp 30 kg med min far det er 50 år siden...

Vet ikke helt med det snittet jeg.. kjenner ingen som bare har gått opp

12 kg. De jeg evt vet om har naturlig høy forbrenning fra før , og er "tynne" jenter.

Blir så sur på sånne dømminger av andre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva er problemet med at noen legger på seg mye unner et svangerskap egentli? det er helt opp til en selv hva di vil spise å hva di ikke vil spise...det går jo selfølgeli grenser, men uansett?? noen legger på seg mye å andre ikke... herregud la det ligge!!!!!! blir så forbanna når jeg ser at noen disser andre pga. av vekt uansett opp eller ned... jeg selv har lagt på meg masse å gidder ikke bry meg om det under svangerskapet... tar heller å slanker meg litt ekstra etterpå om jeg føler for det! det er værtfall mi mening =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt er jo veldig sensitivt og personlig. Mye kan ligge bak, tror ikke det er rett av oss å sammenligne når vi ikke vet NOE om hverandre. Barnet påvirkes selvfølgelig uansett av det du spiser og blodsukkeret ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som du (HI) er gulli med g, venter j.... Eller så mener dere i alle fall det samme. uansett usaklig og lite nødvendig innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte akkorat det samme som deg 73mod,termin 05.07!

Begynner bli passelig irritert på henne også!!

Lest en del innlegg der det blir spurt/snakket om en ting, så kommer hun inn og vrir hele greian om til vekt etc!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...