Gå til innhold

Forferdelig halsbrann - noen tips? Desperat...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har bare et par dager til termin. De siste ukene har halsbrannen som tidligere bare gjorde seg gjeldende når jeg la kroppen i horisontalen blitt så hyppig og ille at jeg blir litt desperat. Har prøvd gaviscon, aflurax, novaluzid, nyco, melk, is,... og ingenting nytter særlig mer enn 5 minutt. Det ødelegger nattesøvnen, sover i etapper a 30 minutter og er helt utslitt på dagtid. Noen som har vært skikkelig plaget og har funnet noe som hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff stakkars deg! Har selv brukt melk, men har det ikke så ille som deg. Har dessverre ikke bedre tips, men du får trøste deg med at den lille er rett rundt hjørnet nå og at det gir seg da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at Love Hearts skal hjelpe.. fra flere hold. Hørtes ut som du hadde det fælt så kan jo være verdt et forsøk! Ellers mener jeg at det står noen andre tips på 'kjerringråd'sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du ikke er redd for nåler, så skal akupunktur ta bort halsbrann plager har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoff da,vet hvordan du har det ja....jeg knasker mandler,en 3-4 stykker.innimellom går det på link,di funker bra på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oxo vert veldig plaget med dette hele døgnet den siste tida. ingen ting som virka mer enn i 5 min (Link, agurk, mandler, nøtter, biola, melk, nyco, samarin..). Men i dag:o) har jeg ikkje hatt sneven enda - godt!! Da jeg la meg i går ordna jeg meg ei ekstra pute og la me hode høyt. Litt stiv i nakken med en gang men det ordna seg. Regner med at det var det som gjorde susen. Ellers har jeg hørt at rå potet skal virke, det ble d ikke til at jeg prøvde. Men kommer det igjen skal nok det prøvast og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært litt plaget med halsbrann, og jeg bruker bare Love Hearts.. Det funker veldig bra for meg.. har hørt fra noen at det da bare blir vondt verre, men det gjelder altså ikke for meg.. Er jo verdt et forsøk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det slik jeg også,men jeg spiser titralac,ligger på venstre side og høyt med overkroppen.

spiser ikke sent

taco husker jeg ikke sist jeg spiste

velger heller å spise sen middag så slipper jeg å spise kveldsmat.

får halsbrann av vann egentlig alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er også veldig plaget med halsbrann og våkner opp med skikkelig vondt ingenting som hjelper for meg heller bortsett fra i 5 minutter da, så jeg gleder meg når dette er over så jeg kan ta pepciduo igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...