Gå til innhold

Dumt spørsmål sikkert, men hvordan ser sæd egentlig ut ?? :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nemlig termin rundt disse tider (5 dager igjen). Vi hadde sex i stad, for ca 30 min siden, og jeg ble liggende en liten stund, før jeg gikk på toalette. Da bare rant det masse blankt slim ut av meg (på toalette), kom masse på papiret også. Er dette sæden som kom ut igjen, eller? Mener at sæde er hvit jeg, og gjerne kommer ut litt klumpete etter sex. Eller er jeg helt på bærtur nå ?? Dette blanke slimet som kom i store mengder, kan det være sæden som blir slik, om man ikke går på do rett etter sexen og "tisser" det ut igjen? eller kan det være noe annet, i såfall hva ?? :-/ ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan også bli klumpete og så lukter den jo ganske krakteristisk, spør du meg - offameg...sorry!

 

Høres ut som sæd, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...unnskyld at jeg ler, men åssen har du klart å bli "smelt på tjukka"? hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sæd blir blank etter en stund og er rennende. Hvis det kom slim som kan trekkes ut i lange seige tråder, så kan det være slim fra deg. Det kan jo være at det kom litt av hvert??? Sæd og slim fra deg? Hvis det kom fra deg så er det isåfall het ufarlig, det blir produsert en del slim på slutten av svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lurt på det samme selv!!

 

Havde sex på kvelden, var på do etter det, og da (sorry!!) løp det ned av lårene på mig.

Det samme hente morgene etter, kliss våt ned av begge lår, lurte nesten på om det var vannet der gikk?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe , det er vel fordi hun har latt det bli der inne , og ikke sølt med det andre steder(og dermed ikke sett noe til det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanlig med masse rennende blank utflod på slutten av svangerskapet...er VELDIG mange innlegg om det her om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som sæd ja.....

 

Jeg opplevde slimproppen som en slik klyse man noen ganger nyser eller hoster opp, usj.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...