Gå til innhold

Hvordan har kroppen dere forandret seg under graviditeten?


Trollet73

Anbefalte innlegg

Jeg har fått litt større pupper, myyyye større mage, men har blitt tynnere ellers. Bortsett fra at jeg kanskje er litt rundere i ansiktet. Rumpen og lårene har nesten forsvunnet helt fordi jeg ikke får trent. Synes selv at det er synd, men håper å legge på meg tapt muskelmasse igjen så snart fødselen er overstått.

Foreløpig har jeg ingen vann i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg har IKKE fått større pupper:( Kjedelig! hehe!

Er kun magen som har vokst på meg frem til nå..

Den siste stunden har jeg lagt på meg litt på låra og rumpa + masse strekkmerker.

Og pga vann i kroppen (også de siste ukene) har ansiktet og anklene/føttene hovnet opp litt.

Har lagt på meg 12-14 kg til nå (uke 33)..

 

Men, men,tar det ikke så tungt om kroppen ikke er eller blir som den var, det er jo såå verdt når man får en baby i premie!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lagt på meg så mye ellers, men har stoooor mage og litt større pupper. Heldigvis blitt forskånet for strekkmerker.... :-) Gleder meg til kroppen min blir normal igjen....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30+3 og har hittil lagt på meg masse på magen. Ellers ikkeno. Ikke puppene engang, desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29+2..

Magen er passe stor..

Har lagt på meg endel på lårene...

Kanskje litt rundere i ansiktet..

Puppene er som før...

 

Men gleder meg til å få kroppen min for meg selv igjenn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er i uke 37 nå. Magen har aldri vært kjempestor, men er ganske stor nå, synes jeg. Puppene var veldig store i begynnelsen av svangerskapet, men nå synes jeg de har blitt mindre igjen - det har de sikkert ikke, men det virker slik fordi 1) magen har blitt større og 2) puppene har blitt slappere (synes jeg)!!

 

har ikke fått noen strekkmerker (tror jeg!), og har trolig ikke hevelser - er det litt hevelser skyldes det nok helst varmen! har gått opp 10 kg i alt under svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...