Gå til innhold

Syden i slutten av 7.mnd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sniker meg inn her en liten tur for å spørre om det er noen som har vært i syden i slutten av 7.mnd?Gode eller dårlige erfaringer å dele?Har så lyst å dra for sol og varme.Er i fin form,lite vann i kropen og få plager..Vet jo man må være forsiktig med mat og soling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i syden i 7ende mnd...men det var i mai, så det var ikke så fryktelig varmt enda. Jeg synes bare det var kjempedeilig!!! Men jeg ville ikke reist en plass som er tropevarme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ikke noen erfaring.. men..

 

Jeg hadde ikke turt å reise så langt uti svangerskapet..

Ikke pga varmen, men visst noe skulle skje, så ville jeg nok heller følt meg tryggereom jeg hadde kommet inn på et sykehus her i landet som sikkert har litt mer peiling enn et sykehus i syden altså..hehe! Men det er meg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør sjekke med flyselskapet om du i de hele tatt får lov å fly.....de er strenge i enkelte selskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs veldig på hvor varmt det er der du skal. Vi var akkurat i Frankrike og det var 35 grader hele uka. Det er virkelig det værste jeg har vært med på. Kom hjem på søndag, men jeg er fremdeles helt utslitt av varmen. Ikke å anbefale hvis det er muligheter for så mye varme ihvertfall.

Men bortsett fra varmen var det ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting du må tenkte på er at det er endel flyselskaper som krever legeerklæring på at det er ok at du flyr etter uke 28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...