Gå til innhold

Hvor kjenner dere hikking - og hvordan ligger babyen?


Elle Vilde

Anbefalte innlegg

Lurer så veldig på hvordan babyen ligger. Jeg kjenner hikkingen best på venstre side, et stykke ut for navlen. Med forrige barn kjente jeg hikkingen best nede ved symfysen og hun lå i seteleie. Lurer på om babyen kanskje har snudd seg, for denne lå også i seteleie for noen uker siden - men nå kjenner jeg jo hikkingen et annet sted...

 

Hvor kjenner dere hikking - og hvordan ligger babyen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner hikkingen langt nede,kan til og med kjenne det i underlivet når barnet hikker.

Min lille har festet seg,med hodet godt ned i bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igrunn kjent hikking mange steder. Babyen lå i seteleie for noen uker siden, og kjente hikking noen ganger oppe, noen ganger nede, da som nå. Så i mitt tilfelle fant jeg ingen god sammenheng mellom plasseringen på hikkingen og leiet til babyen... Men er jo mulig han har snurret mye rundt og at det er derfor hikkingen har variert sånn. Er i uke 37 nå, hodet ligger ned, men er ikke festet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også merket et forandret hikke-mønster alt etter hvordan han ligger. når han satt i sete kjente jeg hikkingen helt nede ved lysken, nå har det noe dager vært hikking høyt oppe, ved navlen og ut til høyre.. så håper at han har snudd seg rette veien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt ligger med hodet ned, ganske sikkert, men jeg har ikke kjent noe hikking i dette svsk. Forrige hikket masse hele tiden kjente det over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også hikkingen ned mot lysken på høyre side, og fikk beskjed på mandag at gutten min ligger i seteleie. Men jeg skjønner ikke hvorfor men kjenner hikkingen langt nede da? Man hikker jo ikke med rumpa?! Kan noen forklare meg dette? Vil edt si at jeg burde bli litt glad hvis jeg begynner å kjenne hikking lant oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...