Gå til innhold

Den forferdelige soppen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det klør og klør...

Lurte på om noen hadde erfaringer med underlivssopp. Jeg klør så fælt der nede, og lurer på om det er det jeg har fått. Må man rådføre seg med lege/jordmor før man bruker canesten? I så tilfelle, hvilken undersøkelser blir da gjort? Eller viss noen har noe annet som kan hjelpe så bare kom med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.Jeg var på apoteket å kjøpte meg en pakke med canesten salve og 1 stikkpille.trenger ikke til jordmor eller lege for å starte med det.men lege skal vel kontaktes hvis det ikke har gått over på en uke tror jeg det sto på pakken..har også hørt at yoghurt naturell jør samme nytta,men det har jeg ikke prøvd enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke kontakte lege før du prøver en soppkur! Kjøp en kombi-pakke med Canesten som inneholder både krem og en pille du skyver opp i skjeden. Ikke bruk innføringshylsen til det når du er gravid. Hvis du ikke merker noen bedring etter fire-fem dager så ville jeg kontaktet lege. Når du er blitt kvitt det så er det mange ting som kan hjelpe å holde det borte. Feks. ikke overdrive bruken av såpe der nede, ikke for varmt vann, ikke gå fuktig (skift truseinnlegg/truse ofte, ikke gå m vått badetøy), ligg uten truse om natta, eller luft når du kan :), vask trusene på minst 60 grader, vanlig truse er bedre enn g-streng. Husker ikke mer i farten. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...